Advies over Moto 6.5 (poll)

Philippe Starck Moto?

  • Leuk

    Stemmen: 19 25,7%
  • Best leuk

    Stemmen: 32 43,2%
  • Niet leuk

    Stemmen: 3 4,1%
  • Helemaal niet leuk

    Stemmen: 10 13,5%
  • Wat is dit

    Stemmen: 10 13,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Haha! Ruilen tegen een afgeleefde Revere? (Honda is ook een merk muhahaha)

Ik ben helemaal wild van die Stark en zie er geen onder de 4 mille op de markt!

*O* *O* *O* *O*

Beter zoeken.
Heb er binnen 20 sec 2 gevonden op MP ruim onder de 4 mille.

Persoonlijk zou ik het niet doen, maar dat heeft te maken met mijn bijzonder negatieve ervaringen met aprilia, en nog meer met het blok wat ook hier in hangt.
 
Ik zag laatst nog een zwarte tank te koop alleen die advertentie is weg.
Ik zie ook nergens onderdelen voor deze EK fiets te koop :?
 
Laatst bewerkt:
Dit "fietsje" is toevallige wel een model wat verschillende design prijzen gewonnen heeft en identiek dezelfde staat in het Designmuseum in Gent.
:)
Of het mooi is blijft natuurlijk persoonlijk, maar dat het een bijzonder fraai staaltje van designerkunst is, staat buiten discussie.

Moest je hem kwijt willen.............. geef maar een seintje :) :)
 
Ben ik dan een van de weinigen die haar zo wel sexy vind? :$

Zou mij zeker niet schamen om zo 1 te rijden. Nergens van aantrekken, lekker rijden! :]
 
Zo! We zijn inmiddels 12 jaar verder met deze topic. Ik kwam 'm tegen en las zoal de reacties. Wat me opvalt is dat er duidelijke 'voor' en 'tegen'-standers zijn. Dat was al vanaf 1995 met de introductie van de Aprilia Moto 6.5 en dat is nog zo. Alhoewel, het blijkt dat er steeds meer overlopers uit het 'tegen'-kamp overlopen vaar 'voor'. De Aprilia Moto 6.5 is herontdekt. Niet alleen vanwege zijn onverwoestbare ROTAX motor, maar het tijdloze design spreek aan. Het rijden op een Moto 6.5 is vooral in de stedelijke omgeving een feest. De wendbaarheid is groot en het schakelen is soepel. Je mag nu toch verder nergens harder dan 100, dus nu voelt de Moto 6.5 zich overal op zijn gemak (boven de 130 is het een windvanger voor de berijder). Het frappante is dat de laatste twee jaar de Moto 6.5 enorm in waarde aan het toenemen is. Daar waar je in 2018 nog een mooie kon scoren voor rond de 2500 Euro, zijn de prijzen nu gemiddeld 1500 Euro meer of zelfs hoger. Bizar, maar ook begrijpelijk. Immers het tijdloze karakter heeft definitief na 25 jaar zijn plek afgedwongen tussen de iconische motoren. Philippe Starck (ontwerper) was zijn tijd ver vooruit, zo blijkt.
 
Zo! We zijn inmiddels 12 jaar verder met deze topic. Ik kwam 'm tegen en las zoal de reacties. Wat me opvalt is dat er duidelijke 'voor' en 'tegen'-standers zijn. Dat was al vanaf 1995 met de introductie van de Aprilia Moto 6.5 en dat is nog zo. Alhoewel, het blijkt dat er steeds meer overlopers uit het 'tegen'-kamp overlopen vaar 'voor'. De Aprilia Moto 6.5 is herontdekt. Niet alleen vanwege zijn onverwoestbare ROTAX motor, maar het tijdloze design spreek aan. Het rijden op een Moto 6.5 is vooral in de stedelijke omgeving een feest. De wendbaarheid is groot en het schakelen is soepel. Je mag nu toch verder nergens harder dan 100, dus nu voelt de Moto 6.5 zich overal op zijn gemak (boven de 130 is het een windvanger voor de berijder). Het frappante is dat de laatste twee jaar de Moto 6.5 enorm in waarde aan het toenemen is. Daar waar je in 2018 nog een mooie kon scoren voor rond de 2500 Euro, zijn de prijzen nu gemiddeld 1500 Euro meer of zelfs hoger. Bizar, maar ook begrijpelijk. Immers het tijdloze karakter heeft definitief na 25 jaar zijn plek afgedwongen tussen de iconische motoren. Philippe Starck (ontwerper) was zijn tijd ver vooruit, zo blijkt.
Maargoed, dat beginnen sommigen ook te zeggen over de Fiat Multipla.
 
Maargoed, dat beginnen sommigen ook te zeggen over de Fiat Multipla.
De Aprilia 6.5 Motó is denk ik bijzonder. Dit is een toekomstige klassieker met een niet onomstreden design. Mooi is een kwestie van smaak. De jaren 90 Fiat Multipla is ook bijzonder, echter, vriend en vijand is het eens dat de jaren 90 Multipla een van de minst mooie auto's is. Dit samen met de de Pontiac Aztec. Het zou me verbazen als de jaren 90 Multipla de zelfde cultstatus zou krijgen als de Multipla uit 1956. Maar misschien zit ik er helemaal naast, wie weet? Time wil tell.
 
Laatst bewerkt:
Daar waar je in 2018 nog een mooie kon scoren voor rond de 2500 Euro, zijn de prijzen nu gemiddeld 1500 Euro meer of zelfs hoger
eeeh ja..

het kan een prima ontwerper zijn maar ik vind het geheel niet een echte motor.
maar je kan zo voor een motortijdschrift gaan werken met die lap tekst in die bewoording hoor ;)
 
Dat de motor meer waard (of duurder) wordt ben je zelf medeschuldig aan door hem "in the picture" te houden:)
Kan ik jou van de zomer tegen zijn gekomen in de buurt van Laren/ Naarden/Muiden?
 
De Aprilia 6.5 Motó is denk ik bijzonder. Dit is een toekomstige klassieker met een niet onomstreden design. Mooi is een kwestie van smaak. De jaren 90 Fiat Multipla is ook bijzonder, echter, vriend en vijand is het eens dat de jaren 90 Multipla een van de minst mooie auto's is. Dit samen met de de Pontiac Aztec. Het zou net verbazen als de jaren 90 Multipla de zelfde cultstatus zou krijgen als de Multipla uit 1956. Maar misschien zit ik er helemaal naast, wie weet? Time wil tell.
Ik ken ook mensen die de Multipla mooi vinden..
 
Pak een gemiddeld speeltoestel uit een speeltuin en gooi er 2 wielen onder.

Et voila, moto 6.5
 
Ik wil wel ruilen hoor, het is een heerlijk ”fietsje”, toen ze net op de markt kwamen heb ik er regelmatig op gereden. Altijd met veel plezier heerlijk voor binnendoor ritjes. Prachtig lijnenspel en ontwerp.
 
Dat de motor meer waard (of duurder) wordt ben je zelf medeschuldig aan door hem "in the picture" te houden:)
Kan ik jou van de zomer tegen zijn gekomen in de buurt van Laren/ Naarden/Muiden?
Zou best kunnen. Ben twee keer in Hilversum geweest bij de paal met daarop een Aprilia Moto 6.5 op het Wagenmakersplein......
 
opknappen en 10 - 20 jaar wegzetten...
(al mag je tegen die tijd waarschijnlijk van groenlinks geen motor of auto rijden)

loop je binnen.. 😆😅😂🤣

moet ie wel origineel zijn
 
Qua design voor mij een 7 a 8.
Qua technologie een 3
Qua rijplezier een 6

Een yamaha TDR 250 doet het op vele vlakken beter
 
Qua design voor mij een 7 a 8.
Qua technologie een 3
Qua rijplezier een 6

Een yamaha TDR 250 doet het op vele vlakken beter
alleen jammer dat die TDR's nergens meer te vinden zijn...
bdb56500-81ee-4a51-95ca-6638bdb5cfda.jpg
 
Zo! We zijn inmiddels 12 jaar verder met deze topic. Ik kwam 'm tegen en las zoal de reacties. Wat me opvalt is dat er duidelijke 'voor' en 'tegen'-standers zijn. Dat was al vanaf 1995 met de introductie van de Aprilia Moto 6.5 en dat is nog zo. Alhoewel, het blijkt dat er steeds meer overlopers uit het 'tegen'-kamp overlopen vaar 'voor'. De Aprilia Moto 6.5 is herontdekt. Niet alleen vanwege zijn onverwoestbare ROTAX motor, maar het tijdloze design spreek aan. Het rijden op een Moto 6.5 is vooral in de stedelijke omgeving een feest. De wendbaarheid is groot en het schakelen is soepel. Je mag nu toch verder nergens harder dan 100, dus nu voelt de Moto 6.5 zich overal op zijn gemak (boven de 130 is het een windvanger voor de berijder). Het frappante is dat de laatste twee jaar de Moto 6.5 enorm in waarde aan het toenemen is. Daar waar je in 2018 nog een mooie kon scoren voor rond de 2500 Euro, zijn de prijzen nu gemiddeld 1500 Euro meer of zelfs hoger. Bizar, maar ook begrijpelijk. Immers het tijdloze karakter heeft definitief na 25 jaar zijn plek afgedwongen tussen de iconische motoren. Philippe Starck (ontwerper) was zijn tijd ver vooruit, zo blijkt.
Je had zomaar behoefte om een prehistorisch topic uit de krochten van MF te trekken en een monoloog af te steken? Je hebt bij de brikken toch al een zelfbevlekkingstopic?
 
Moto 6.5 liefhebbers hebben wel wat van veganisten. Ze moeten altijd laten weten dat ze het zijn en vertellen waarom het toch zo geweldig is met allemaal onzin feitjes. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan