Advies over SV650S

Hangt er puur vanaf of je een beetje een dealer hebt die er verstand van heeft. Op het forum van de SV club is een jongen die gigantische problemen heeft met zijn 25 kw kit, maar dat komt waarschijnlijk door het gekloot van motoport waar ie hem gekocht heeft. Andere ex-25 kw'ers van de SV club hebben helemaal nergens last van gehad.

Niet alle zaken van Motoport over een kam scheren a.u.b. ;) ! Ik heb mijn SV bij Motoport Leek weg, daar hebben ze 'm ook weer voor mij terug gezet naar volvermogen, en bij mij is helemaal niks aan het handje.....Vol gas is gewoon volg gas }) zonder problemen O-)
 
[vriendin van zealot_kawaboy modus]

Hoi Mensen

Ik heb hem al wel gekocht maar is het echt zo erg met het 25 kw setje ik had namelijk een zzr-250 en die liep ook sloom ik denk wel dat het sneller op trekt als mijn zzr-250 (20Nm trekkracht)

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!! Ik weet zeker dat je er echt ontzettend veel plezier van zal hebben, ik ben bezig met mijn tweede SV en ik ben er helemaal weg van! De SV die ik nu heb stond eerst ook op 25 KW en hebben ze bij Motoport Leek voor mij terug gezet naar vol vermogen, en er is echt niks aan de hand, fiets loopt als een tierelier (uitdrukking toch als iets perfect gaat?!)......
 
Heee, das toevallig })
Maar ik maak ze alleen voor zwarte sv's voorzien van Leo demper.

Jeetje, ben ik me daar even een geluks vogel: en ik ben een "mevrouw", en ik heb een SV...een zwarte wel te verstaan, met een Leo demper er onder!!! *D

Zeg maar wat het kost, dan vertel ik wel waar je 'm heen kan sturen O-) O-)
 
Jeetje, ben ik me daar even een geluks vogel: en ik ben een "mevrouw", en ik heb een SV...een zwarte wel te verstaan, met een Leo demper er onder!!! *D

Zeg maar wat het kost, dan vertel ik wel waar je 'm heen kan sturen O-) O-)

Mail me maar even: jansen305306@hotmail.com
Als je er niet errug veel haast mee hebt, zullen de kosten wel in de buurt van de verzendkosten komen
 
SV-Annie is erg blij met haar nieuwe aanwinst! de SV trekt vele malen harder dan de zzr250, ook de sound met die laserpijp is :} .

ik hoor haar 2 straten verderop al aankomen met haar SV650s!

iig. een leuke motorfiets, ik mocht ook ff een ritje er op maken en hij trekt nog verrassend snel voor een 25kw castratie!ook het brullen van de uitlaat is erg mooi, en de klappen als je heb dichtgooit!! :}

bedankt voor jullie adviezen!!! de foto's volgen nog!
 
Ja dit is echt een super fiets

Ik heb er geen spijt van gehad dat ik deze heb gekocht hoor!
Ik hoop ook nog vele jaartjes er mee verder te rijden :]
En die uitlaat maakt die fiets nog beter echt kikken. :}
 
Ja dit is echt een super fiets

Ik heb er geen spijt van gehad dat ik deze heb gekocht hoor!
Ik hoop ook nog vele jaartjes er mee verder te rijden :]
En die uitlaat maakt die fiets nog beter echt kikken. :}

Hhahah ben benieuwd wat je buren er van vinden als je op zondag ochtend lekker op tijd gaat rijden }) Het geluid wat er uit komt zou ze wel eens uit hun slaap kunnen halen...... O-)
 
Ik heb gelukkig maar 1 buur en dat is een jongstelletje zelf maken ze 'savonds heel veel lawaai en dat kan ik heel goed in de ochtend ;) haha
 
Wij hebben oudere mensen naast ons wonen, en die vinden het gelukkig helemaal geweldig....staan ons zelfs uit te zwaaien....of zouden ze dit op een andere manier bedoelen?! :?
 
mischien zijn ze indderdaad wel blij dat die jongelui met hun **** sterio eindelijk weg zijn!
 
Gefeliciteerd met de SV.
Harstikke leuke fiets en nog leuker als de 25kw eruit is :D
Wat ik niet in dit topic ben tegengekomen... zag het ook te laat anders had ik het eerder gezegd is iets over de heaterkit.
Deze zou je wel eens nodig kunnen hebben als het kouder is dan 7 gr. dan kan de motor hinderlijk gaan inhouden.
Tijdens garantie is de kit gratis te plaatsen, maar nu de motor aangeschaft is zul je daar eventueel zelf voor opdraaien.. is best duur.
Lampje in luchtfilterhuis werkt ook prima en is stuk goedkoper!
Kom ook eens langs op 1 van de toertochten van svcontact, binnenkort is er een ladys toer.. extra deelneemsters zijn welkom :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan