Advies: R6 '04 met 7k voor 8.250e bij motorhuis ?

newbieneo

MF veteraan
8 jul 2006
1.427
0
Den Haag
Ben zelf op zoek naar een zwarte R6 en ben op deze gestuit via motoroccassion.nl
R6 uit 2004 met 7.000 km voor 8.250 euro bij Motorhuis de pitstop in Arnhem. Daarnaast heeft ie ook nog eens een BOS-uitlaat.

Het lijkt mij een vrije lage prijs voor zo'n fiets.
Daarnaast heb ik een vrij slechte ervaring met die zaak op het net kunnen vinden.
klik

Mijn gedachte was, dat ik beter verder kan zoeken, voordat ik later met de gebakken peren zit.
Iemand in het oosten misschien ervaring met deze zaak?
En wat zouden jullie doen?

En bv een R6 '05 met 10k voor 8.500e, zou dat een wat realistischere prijs zijn?
Zie nl ook nog een R6 '05 met 12k voor 8.890e bij een andere zaak, dus zou best goed kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb ik ongelijk hoor maar meeste motoren die door een motorzaak worden verkocht, hebben teruggedraaide KM stand. Daarom heeft een kennis mij aangeraden motor gewoon particulier aan te schaffen mits eigennaar onderhoudsboekje goed bijgehouden heeft enzovoort.
 
wat wil je uitgeven 8-)


full







:9 :9
 
Misschien heb ik ongelijk hoor maar meeste motoren die door een motorzaak worden verkocht, hebben teruggedraaide KM stand.


Beetje een doemscenario hoor, waarom zijn particulieren wel te vertrouwen en een gerespecteerde motorzaak niet |( .

[me]Diamon hecht meer waarde aan een motor bij een motorzaak dan bij een particulier, heb je iig nog garantie.[/me]
 
Ik was vandaag bij www.gebbenmotoren.nl en er stond nog 1 nieuwe rossi-replica ,de laatste voor 9999eurie,ook zwart aaan een kant dan ;)
 
Deze is ook wel te koop
full


Model2004 bj2005
 
Ben zelf op zoek naar een zwarte R6 en ben op deze gestuit via motoroccassion.nl
R6 uit 2004 met 7.000 km voor 8.250 euro bij Motorhuis de pitstop in Arnhem. Daarnaast heeft ie ook nog eens een BOS-uitlaat.

Het lijkt mij een vrije lage prijs voor zo'n fiets.
Daarnaast heb ik een vrij slechte ervaring met die zaak op het net kunnen vinden.
klik

Mijn gedachte was, dat ik beter verder kan zoeken, voordat ik later met de gebakken peren zit.
Iemand in het oosten misschien ervaring met deze zaak?
En wat zouden jullie doen?

En bv een R6 '05 met 10k voor 8.500e, zou dat een wat realistischere prijs zijn?
Zie nl ook nog een R6 '05 met 12k voor 8.890e bij een andere zaak, dus zou best goed kunnen.
Eén slechte ervaring zegt heel weinig. En al helemaal als ie van internet komt.... Mensen zijn zoiezo vooral geneigd om negatieve ervaringen op internet te zetten. Als het goed gaat, hoor je er niemand over. En de anonimiteit van internet maakt het nog makkelijker om lekker negatief te doen.

Bij iedere zaak gaat wel es wat mis. Dat er maar weinig over te vinden is, is dus eerder positief dan negatief.

Particulier zal vaak goedkoper zijn. Maar daar staat tegenover dat een motor die je via een (goeie) zaak koopt normaliter nagekeken wordt voordat ie afgeleverd wordt en dat er meestal garantie op zit. Zeker bij zo'n nieuwe fiets. Tis maar net waar je waarde aan hecht. Teller terugdraaien kan overal gebeuren. Daar hoef je niet voor naar een zaak te gaan.
 
Een 2004 R6 voor 8250 euri zou realistischer zijn dan een R6 uit 2005 voor 8500 euro? Lijkt me van niet, eerder andersom.
Zo'n jonge motor schrijft wel wat meer af dan 250 euro in het tweede jaar.
(En die 3000km doen het hem ook niet.)

Maarreh... ik denk dat die motorzaak in Arnhem voor jou wel een wat hoger prijskaartje aan die 2004 wil hangen, als dat jou gerust stelt.... 8-)
 
Misschien heb ik ongelijk hoor maar meeste motoren die door een motorzaak worden verkocht, hebben teruggedraaide KM stand. Daarom heeft een kennis mij aangeraden motor gewoon particulier aan te schaffen mits eigennaar onderhoudsboekje goed bijgehouden heeft enzovoort.

Inderdaad, particulieren doen zoiets niet om een hogere prijs te krijgen |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan