Advies rijschool Amsterdam Noord!

Mojack66

Die hard MF'er
3 aug 2009
769
15
Hallo Allemaal,

Ik ben me aan het orienteren voor me motorrijbewijs, ik woon zelf in Amsterdam Noord en ken daar 3 rijscholen namelijk:

Rijschool V&S
Rijschool Ben Smit
Rijschool Van Gulik

Heeft iemand enige ervaring met deze rijscholen?
Graag advies.

Doei.
 
Hallo Allemaal,

Ik ben me aan het orienteren voor me motorrijbewijs, ik woon zelf in Amsterdam Noord en ken daar 3 rijscholen namelijk:

Rijschool V&S
Rijschool Ben Smit
Rijschool Van Gulik

Heeft iemand enige ervaring met deze rijscholen?
Graag advies.

Doei.


Heb 50 jaar in Noord (Kadoelen) gewoond en ik zeg V&S, een heel serieuse zaak. IK ZEG DOEN. *O*
 
heb je daar ook je rijbewijs gehaald?
Hoe weet je dat het een serieuze zaak is?
 
heb je daar ook je rijbewijs gehaald?
Hoe weet je dat het een serieuze zaak is?

Ik heb nooit rijlessen gehad, dat hoefde niet in 1969, V&S ken ik wel en de eigenaar ook, bij Gulik heb ik autolessen gehad en natuurlijk ook in 1969 wat mij niet bevallen was, Ben Smit heeft wel een heel duister verleden moet ik zeggen.

Natuurlijk allemaal lang geleden en vele dingen veranderen, maar over V&S heb ik nog nooit iets negatief gehoord.

Neem even een proefuurtje les bij alle drie, informeer ook meteen hoe de theorie opleidingen geregeld zijn en wat voor lesmaterieel (motoren) zij gebruiken, op de ene motor zit je prettiger dan op de ander.
 
Moet het persee A'dam noord zijn.

In zaandam zitten namelijk ook goede rijscholen.

Onder andere Rijbewijs Gigant.

Daar les ik momenteel en hebben ook 2 familieleden van mij gelest.

Hij heeft vroeger altijd voor een rijschool gewerkt en is sinds een paar jaar voor zich zelf begonnen.

Hij geeft ook VRO cursussen, politie opleidingen (motor), ambulance opleidingen. Dus hij weet echt waar hij het over heeft.

Chris
 
Ik heb 33 jaar geleden bij rijschool Van Gulik gelest. Was toen erg goed. Denk nog vaak aan de opmerkingen die de instructeur mij gaf tijdens het lessen. Maar goed na 3 decennia is er wel wat veranderd. :+
 
Dank voor het meedenken wat de rijscholen betreft, ik heb mijn keuze gemaakt maar helaas is het niet dicht bij huis en helemaal niet in Amsterdam!

Het is geworden:

Motorrijschool Versnel in Diemen Zuid.
Dit is DE rijschool op dit moment van Noord Holland.
 
NH is erg groot en heel veel rijscholen... zo heeft iedereen z'n eigen ervaringen.....
DE rijsschool is voor iedereen verschillend.
 
Kijk maar eens even naar de slagingspercentagen van deze school!
 
Hallo Allemaal,

Ik ben me aan het orienteren voor me motorrijbewijs, ik woon zelf in Amsterdam Noord en ken daar 3 rijscholen namelijk:

Rijschool V&S
Rijschool Ben Smit
Rijschool Van Gulik

Heeft iemand enige ervaring met deze rijscholen?
Graag advies.

Doei.

met een accent klinkt het als.. van geluk *O* ik zou die kiezen...

of V&S... veilig en snel *O*

Ben Smit.... -O- heb liever iemand die motorrij-instructeur is _O- :W
 
hahaha wat wil je zeggen dat je hem komt stelen of zo?
Ik hak je kop eraf!!
 
Ja sorry man dat ik uit me dak schoot is niet zo bedoeld gozer!
 
;) niks aan de hand hoor

maar ik bedoelde dus, let heel goed op je motor in noord want er wordt echt HEEL veel gestolen (en nee ! niet door mij). Mijn motor is ook gejat namelijk.

maare, diemen is wel een end weg.......
 
Jongens jongens toch!

wat dachten jullie nou? dat ik echt wakker moet liggen van een gestolen fiets?
Koop toch zo weer een andere!

Later.
 
Terug
Bovenaan Onderaan