Ik heb aan het begin van het "seizoen" mijn VTR250 op de Dyno gehad. Hieruit kwam in grote lijnen de volgende Lucht-Brandstof verhouding naar voren:
Opzich een nette grafiek, maar aangezien ik perfectionist ben wilde ik het in de winter eens nog beter proberen te krijgen.
Mijn slow jet is van grootte #35.
Mijn main jet is standaard #115, de vorige eigenaar heeft er een #118 in gezet.
De carburateurdiameter is 32 mm (één per cilinder).
Nou was mijn vraag of iemand iets zinnigs zou kunnen zeggen over de groottes die ik zou moeten nemen, zodat ik het in één keer goed kan doen Bij voorbaat dank.
Opzich een nette grafiek, maar aangezien ik perfectionist ben wilde ik het in de winter eens nog beter proberen te krijgen.
Mijn slow jet is van grootte #35.
Mijn main jet is standaard #115, de vorige eigenaar heeft er een #118 in gezet.
De carburateurdiameter is 32 mm (één per cilinder).
Nou was mijn vraag of iemand iets zinnigs zou kunnen zeggen over de groottes die ik zou moeten nemen, zodat ik het in één keer goed kan doen Bij voorbaat dank.