Advies stuur

draggy

MF'er
9 sep 2003
104
0
Je hebt zoveel verschillende soorten. Hele grote of juist van die kleintjes. En je kan ze niet even proberen voordat je er één koopt '(

Daarom ben ik benieuwd wat jullie ervaring is. Welk stuur vind jij lekker op je cruiser, of toch maar gewoon het standaard stuur?
 
Ik heb in anderhalf jaar vijf sturen gehad. De meeste bij Louis in Duitsland besteld. Twee heb ik direct weer teggestuurd, omdat ze niet mooi waren of niet lekker zaten. De andere heb ik na een aantal maaden weer doorverkocht. Nu heb ik (voorlopig) een stuur dat goed bevalt.
Onderweg gaat er wel wat geld 'verloren', maar dat was het me wel waard om uiteindelijk een fijn stuur te vinden.

Ik heb nu trouwens een 90 cm breed dragbarstuur op mij VT800....
 
Hoi Draggy!
Ik vraag me eigelijk ook het zelfde af! Ik heb een standaard stuur en op zich rijd dat wel ideaal. Het gaat er denk ik meer om wat mooier staat, je rijd natuurlijk ook een beetje voor de show.
Ten eerste hoorde ik de ervaringen van andere riderz dat een breed stuur niet echt lekker rijd op de grote weg. Dit in verband met file rijden, je komt er gewoon niet tussendoor. Dus zelf twijfel ik over, mijn standaard stuur houden, of een recht stuur. Met een recht stuur moet je vaak riserz gebruiken anders komt je stuur in een bocht tegen je tank, rijd niet echt lekker. Maar staat wel onwijs mooi en het voordeel is dat je minder snel last krijgt van je rug bij lange ritten.
Misschien kan je iemand vinden hier met dezelfde motor met een ander stuur dan de jouwe? Anywayz, veel succes Drag!
 
GEWOON LEKKER BREED, JE ZIT WAT VOOROVER. HARD GA JE TOCH NIET. RELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX ZIE DE ZWARTE HD OP DE FOTO
 
Ik heb nu trouwens een 90 cm breed dragbarstuur op mij VT800....

Heb je misschien een foto?

Op dinsdag 09 september 2003 22:04 schreef -Gies- het volgende:
Hoi Draggy!
Ik vraag me eigelijk ook het zelfde af! Ik heb een standaard stuur en op zich rijd dat wel ideaal. Het gaat er denk ik meer om wat mooier staat, je rijd natuurlijk ook een beetje voor de show.

Ja, de andere sturen dan standaard staan veel stoerder :9~ Maar het moet ook lekker rijden, dat brede stuur dat nu op de Dragstar, die ik ga kopen, zit is ook heel leuk maar ik kan er echt niet mee rijden.

Zo'n stuurtje lijkt me dan beter:
39607
 
Ja, zoiets zit er nu op

full


Kan ik niet mee overweg, hang helemaal naar voren, misschien te korte armen ;)
 
Dan zou je kunnenkiezen voor risers die naar je toe gebogen zijn en daar een drag bar (recht stuur) op zetten. dan komt het hele stuur naar je toe, en ziet het er ook nog een beetje uit. bedrading door t stuur ed, mooi strak. kijk maar e s in de highway hawk gids oid, staan ze vast wel in.
 
Je hebt zoveel verschillende soorten. Hele grote of juist van die kleintjes. En je kan ze niet even proberen voordat je er één koopt '(

Daarom ben ik benieuwd wat jullie ervaring is. Welk stuur vind jij lekker op je cruiser, of toch maar gewoon het standaard stuur?

heel breed en laag!!!
 
op m'n magna V65 een model "crosstuur" gemonteerd 75 cm breed. rijd 100 keer beter dan origineel en ziet er een stuk strakker uit.
origineel
stuurorigineel.jpg


cross-stuur
stuurcross.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een splinternieuw(in verpakking) stuur liggen die smaller en meer gebogen is. Ben zelf op zoek naar zo'n stuur als op die afgebeelde dragstar zit, Wegens mijn 2m05 denk ik dat ik dan veel minder geneigd ben om onderuitgezakt te zitten. Misschien voor ons beide handig om te ruilen ofzo? Ik kom zelf uit Alkmaar..

Mail effe op propeen@hotmail.com als je intresse hebt. Zal ondertussen effe een foto zoeken..
 
Ik heb nog een splinternieuw(in verpakking) stuur liggen die smaller en meer gebogen is. Ben zelf op zoek naar zo'n stuur als op die afgebeelde dragstar zit, Wegens mijn 2m05 denk ik dat ik dan veel minder geneigd ben om onderuitgezakt te zitten. Misschien voor ons beide handig om te ruilen ofzo? Ik kom zelf uit Alkmaar..

Mail effe op propeen@hotmail.com als je intresse hebt. Zal ondertussen effe een foto zoeken..

Heb het brede stuur al laten vervangen door het origineel, dus het brede stuur heb ik niet meer. Denk inderdaad dat als je lang bent zo'n breed stuur wel OK is.
Maar ben wel benieuwd naar een foto van het stuur dat jij hebt, misschien een leuk alternatief voor het standaard stuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan