Advies Suzuki GSX-R 1000

Is de verkoper een oplichter?

  • Nee

    Stemmen: 5 13,5%
  • JA

    Stemmen: 32 86,5%

  • Totaal aantal stemmers
    37

Helly

MF'er
31 mrt 2003
140
0
Zeist
Heren& Dames,

Advies gevraagd:

In engeland kan ik een Suzuki GSX-R 1000 uit 2005 kopen.
Nu vraagt die kerel volgens mij enorm weinig geld voor die motor (2900 euro)
Ben bang dat hier een addertje onder het gras zit.
Wat zou dit kunnen zijn?

Groet Helly

p.s zie bijlage

Bijlage: 1.jpg
 
Laatst bewerkt:
het zal wel pond zijn in plaats van €
het belasting tarief ligt daar wel anders maar zelf dan zou ik persoonlijk het zaakje niet vertrouwen
 
al eerder voorbij zien komen ze proberen je geld te krijgen en vervolgens hoor jr er nooit meer wat van....
 
Op de foto te zien is het wel een aangepaste he... (verlengde achterbrug, dikke achterband) Misschien mag je er de weg niet mee op?
Of is er misschien een stunt teveel mee uitgehaald?
Grote kans dat de tandwielverhouding ook niet meer standaard is. Het lijkt me meer een demo / stunt fiets dan een sport / tour fiets.
 
ook al is het toch in ponden is het nog veel te weinig voor
zo`n fiets.

Ik zou er met een hele grote boog omheen gaan
 
Jammer dat je geen link naar de advertentie zelf hebt geplaatst.

Er duiken het laatste jaar nl steeds meer advertenties op waarin motorfietsen aangeboden vanuit Engeland :+
De prijzen zijn ongelooflijk zelfs ongeloofwaardig en daarnaast blijkt dat de betreffende adverteerder bij iedere advertentie een andere plaats in Nederland vermeld :o

Zou me dus zeker niet verbazen als er vanuit Engeland motoren verkocht worden o.a. op bestelling :(

If you know what i mean O-)

Zou er lekker vanaf blijven, voorkomen is beter dan genezen. :Y

Beetje nuchter nagedacht is het ook onmogelijk wat hij bied.
Motorfiets >>> import >>> transport >>>verdienen>>> en dan toch nog ver onder de handels waarde doorduiken :o
(je moet eens voor de aardigheid een tweedehands uitlaat systeem voor een GSX-R k5 gaan zoeken in engeland en kijken wat ze daar nog voor vragen )
Maarja er zijn er altijd die er in stinken he :?
 
Hou de advertentie ff in de gaten, laatst stond een tuono voor 3000 eurie te koop bij een koper. Heb ik op gereageerd.

echt een mooi l*l verhaal terug gekregen over dat die persoon in het buitenland ging werken en er vanaf moest, bla bla bla....

zie ik twee dagen later, exact dezelfde motor met zelfde mods staan voor zelfde prijs, alleen een andere verkoper. SCAM dus!!

Omdat iemand ergens snel vanaf wil kan je misschien een 20% schelen van de laagste marktplaats prijs. Op het moment dat het meer scheelt is het te mooi om waarheid te zijn ;)
 
Als ik jou was, zou ik zo snel mogelijk het geld storten.
Voordat iemand anders met dit koopje weg is; :)




:+ |( |( |(

:^

Wat kan ik zeggen: "Gewéééldig Mike, Ik stort dat geld, en krijg er niks voor terug!"

"Da's pas een Amááááááázing Discovery!!!!"
 
Doen man, en snel voordat ie weg is. Maakt niet uit dat het een neger uitvoering is, dat bouw je zo weer om. Het is dat ik er al een heb, anders had ik het wel geweten.



















B|
 
Right. Nigeriaanse scam!

if it's to good to be true it probably is it's a Nigerian Scam.

Zou me dus zeker niet verbazen als er vanuit Engeland motoren verkocht worden o.a. op bestelling.
Er valt niets te bestellen, want je krijgt de motor nooit. Wees maar niet bang dat 'ie gejat is.. hij bestaat niet eens.. Ja, op foto's die ze van een willekeurige Ebay-veiling ofzo getrokken hebben.
 
Idd, heb ook zo'n gast eens zitten pesten ( :+ ) Ik zei dat ik morgen zou komen om te kijken, en als de motor ok was ik 'm kocht, verhaal was dat hij was opgeslagen bij TNT, en daar niet bij kon, moest geld opsturen naar een 3de, zodra ik de motor ontvang had ik 2 weken om te beslissen of ik 'm nam, uhu, en wie is die 3de dan :+

Mensen denken echt dat ze andere in de maling kunnen nemen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan