advies uitlaat R6

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
ja daar ben ik weer met mijn gezeik over mijn nieuwe uitlaat, maar ik heb er nu drie gevonden die wel leuk staan denk ik, maar oordeel zelf.

Ja, het zijn tweedehands pijpen (graag advies hierover), maar die nieuwe zijn zo duur.

misc.php


Bij deze staat op de site van vance&hines:
YZF600 R6 S4-TITANIUM Slip-On Race only
Gaat de politie hier nog iets van zeggen?

misc.php

Dit is een lazer Carbon Oval (volgens de verkoper)

misc.php


Ze zijn tussen de 175 en 200 euro, maar het kan altijd omlaag natuurlijk.

weet iemand ook iets over het geluid van deze pijpjes?
 
Laatst bewerkt:
die 1e en 3e zijn wel ok...die 2e is net een scheve P#K..



O ja, ik wil graag weten waar ik Arrow dempers kan krijgen en wat die kosten moeten...
Zo, meteen het uitlaat topic van je overnemen }) ;)
 
ik zou voor 1 gaan apart uterlijk
2 is scheef ( de bochten :( )
en drie is zwaar beschadigd je ziet op de foto al deuken ( ding zag ik toevallig vandaag op marktplaats )
 
Vette pijp die Haines!
Die zie je niet veel.
Kost zeker wat?
Denk wel dat de "blauwe petten" :j er wat over te zeiken hebben. Ze moeten je eerst wel tegenkomen/stoppen natturlijk. Zou hier maar niet teveel rekening meehouden. De standaard pijp is altijd handig voor grote evenementen.
suc6 met kiezen.
Ninj@9man -die zou kiezen voor een YosHi RS3 :} -
 
Ik vind de eerste het mooist.

Zelf heb ik onder mijn R6 een Laser Carbon (2e hands)zitten. Garagandeerd heel veel lawaai, dus oordoppen is een must.


CAT
 
Ja, die 1e is zeker weten bizar, daar rijdt half Amerika mee, voor het geluid, lekker kabaal dus.
Kies je voor echte klasse en de beste: Akrapovic, rij ik zelf ook mee op mijn R6, HELEMAAL SUPER.
Klinkt lekker ingetogen, totdat je boven de 8000 toeren komt.......hoh, man, dat is echt geil...Is wel wat duurder, maar dan heb je ook echt wat.
Die BOS zou ik helemaal niet nemen, wat een baggerding.
 
als ik die review lees van die link hierboven ;(

neem je een andere pijp om de look of ook om power / geluid? neem aan het laatste.
dan is nr1 dus een miskoopje ook al ziet ie er leuk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan