Advies van iedereen gevraagd!!!!!

Uhmz ik als student zijnde heb naast mijn OV nog een auto tot mijn beschikking. Maar over 3.5 weken ga ik toch echt een nieuwe R6 2004 ophalen. Tja, nu kan ik het nog. Je bent jong en je wilt wat :P

Gewoon doen dus :]
 
Plezier is niet in geld uit te drukken, als je het kunt veroorloven, gewoon doen. Wel ff proefrijden uiteraard... Ik heb het net ook weer gedaan, m'n 'ouwe' fietsie ingeruild voor een nieuwe. Nu nog aan het inrijden en ik ben zo happy met de fiets (wel een paar accessoires erop gedaan om het rijplezier nog meer te verhogen). Het geld ben ik allang weer vergeten.
Je leeft nu, nu heb je de mogelijkheid, je weet nooit wat de toekomst brengt (misschien wel een geldboom maar goed).
 
Als het geld per kilometer je grootste zorg is, niet doen.

Wil je genieten en denk je dat met die fiets het meest te doen, DOEN!

(Ik kom per kilometer ook niet goedkoop uit met een nieuwe ZX-12R en 5000km per jaar :X )
 
Plezier is niet in geld uit te drukken, als je het kunt veroorloven, gewoon doen. Wel ff proefrijden uiteraard... Ik heb het net ook weer gedaan, m'n 'ouwe' fietsie ingeruild voor een nieuwe. Nu nog aan het inrijden en ik ben zo happy met de fiets (wel een paar accessoires erop gedaan om het rijplezier nog meer te verhogen). Het geld ben ik allang weer vergeten.
Je leeft nu, nu heb je de mogelijkheid, je weet nooit wat de toekomst brengt (misschien wel een geldboom maar goed).
is zo je weet niet of je er over 5 jaar nog bent(dan brengt de toekomst geen geldboom,maar een eiken kist),dus als je het kan doen moet je het wel doen.
 
Tering wou dat ik die keuze had, 148 PK tussen je ballen.. wat wil je nog meer???

Gewoon doen als je er de centen voor hebt,.
 
Als je het kan betalen, gewoon doen :} !
Een FJR1300 is een absolute super motor. Mijn vriend heeft er 1, en eigenlijk zou ik er ook dolgraag 1 willen kopen. Maar ja, eerst maar even nog wat langer van mijn Div 900 genieten (ik rij 10.000 km per jaar)

Je zal absoluut heel veel plezier beleven met de FJR. Veel succes in je beslissing... Alhoewel me wel duidelijk lijkt wat de MFers hier ervan denken *D
 
is het er zo 1,is wel aardige motor he

full
 
hij ziet er goed uit,

ennuh je leeft trouwens maar 1 keer, dus probeer er op de beste manier van te genieten als moet je dan maar ff een broodje minder eten ofzo haha *D
 
Nou iedereen heeft de zelfde mening zie ik wel, dan zit je vast niet meer op eentje extra te wachten.
Maar ik geef hem lekker toch. :+

Je zegt het zelf al zo mooi, duur speelgoed ;)
Ik heb zelf het afgelopen jaar ook niet zoveel gereden als de jaren daarvoor, en toch heb ik ook een nieuwe motor besteld.
Gewoon omdat het leuk speelgoed is, een lekkere hobby, en ik volgend jaar toch weer meer wil rijden :X
Zolang ik me er niet voor de schulden hoef te steken en mijn kinderen niks te kort komen vind ik dat het kan. :P

succes met beslissen
 
...Doen!

D'r zijn een paar top toer modellen en die Yammie is er één van. En, zéér belangrijk mi., dit is die nieuwe versie met ABS en een iets verbeterde kuip.
Ik denk wel dat je daar een goede keus mee maakt :]
Succes met je keus en dat je er maar veel veilige km. mee mag maken.
 
7000 km per jaar is al boven het gemiddelde
wat moet je anders met je geld ?
 
ik zou het niet doen (dan ben ik tenminste de eerste die dat zegt :+ )
je huidige fiets doet het nog ?
en voldoet ie nog aan alle eisen ?
mooi, wat niet stuk is, niet repareren/vervangen.

gewoon blijven rijden op die cb750 en mij op die FJR laten rijden O-)
 
Uhhhhhh iedereen zegt doen, dus ik zou het maar gewoon doen.

Te doen of niet te doen that's the Question.

Maar ik zou het dus ook doen, iedere hobby kost gewoon geld dus......
 
Ik zit in een vergelijkbare positie: zal ik een duur speeltje kopen of niet :9 . Lastig lastig :? . Maar je meeste reacties hierboven geven een goed beeld over hoe je moet genieten van het leven 8-)

En eh, als je nu spijt krijgt na een jaar? Kijk dan eens naar de afschrijving als je hem zou verkopen. Ok, niet de beste investering, maar je hebt dan in het ergste geval 2.000 euro 'verloren'. Daar heb je een jaar lang van kunnen rijden. Of had je voor dat bedrag liever 7 weekenden bij een verhuurbedrijf gestaan? Je bent in ieder geval geen 10.000 euro kwijt ;)

Ik denk dat ik mezelf heb overtuigt :+ Nu jij nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan