Advies voor een beginner!

Ik weet niet hoe lang je een motor wil gaan houden,is dat maar voor een kortere periode dan is het zeker niet onbelangrijk naar de restwaarde te kijken
na bijvoorbeeld een jaar,ik weet wel dat toen ik net begon vrij snel weer van motor wisselde.
Al ben ik wel een uitzonderlijk geval met mijn 100 motoren in 40 jaar:)
100 xD haha
 
de leeftijd en km maakt bij een bmw wat minder uit toch.. verder vind ik 2006 nog meevallen. Met mijn lengte zijn de hogere motoren weer fijner! Ik lees over de crossrunner trouwens dat VTEC onder 7500 toeren de motor heel mak maakt omdat er maar 1 klep wordt gebruikt.
Een BMW slijt ook, restwaarde is hoger door emotionele indoctrinatie aangaande Duitse degelijkheid.
Die Vtec moet je gewoon gaan proberen, weet je iig wat het is.
 
De V-tec 800 heb ik meerdere malen op gereden,dat is opzich een prima fiets maar als je in het gebied blijft rijden waar de
V-tec er in komt is dat knap irritant ,het zal een kwestie van wennen zijn maar ik vond het niks.
Wat BMW betreft,ik vind de R1200GS de beste BMW,rijden heerlijk en ideaal voor den langeren mensch ,maar je moet er niks aan krijgen want dan ben je aan de beurt.
Ook leuk,de Triumph speedtriple of de streettriple.
triumph-speed-triple.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ben oprecht benieuwd wat je uiteindelijke keuze zal zijn.
haha ik ook! ik wil iig alvast mijn dank vermelden voor een ieder die gereageerd heeft, ik ben op zeker een heel stuk wijzer geworden. De keuze is wel nog groter geworden, maar dat is alleen maar mooi!

ik vind momenteel de volgende 3 interessant:

Honda CBF1000
Crossrunner 800
Tracer 900

met in het achterhoofd de volgende 3

Honda CBR1000
toch die BMW K1200R (volgens mij ben ik dan gelijk klaar voor de komende jarennnnnnn)
Z1000
 
Laatst bewerkt:
Het is de CB1000R geworden, na wat proefzitten en een proefrit ben ik overstag gegaan voor dit mooie model. Allen dank voor de bijdrage!
 
haha ik ook! ik wil iig alvast mijn dank vermelden voor een ieder die gereageerd heeft, ik ben op zeker een heel stuk wijzer geworden. De keuze is wel nog groter geworden, maar dat is alleen maar mooi!

ik vind momenteel de volgende 3 interessant:

Honda CBF1000
Crossrunner 800
Tracer 900

met in het achterhoofd de volgende 3

Honda CBR1000
toch die BMW K1200R (volgens mij ben ik dan gelijk klaar voor de komende jarennnnnnn)
Z1000

Oeffffff.... de Z1000..... :9~:9~:9~:9~
 
Je kunt de achterkant met behulp van een kleine aanpassing drie cm hoger zetten. En met behulp van lsl adapters de stepjes wat naar beneden brengen. Zal voor de langere medemens een stukje comfortabeler zijn.
 
Je kunt de achterkant met behulp van een kleine aanpassing drie cm hoger zetten. En met behulp van lsl adapters de stepjes wat naar beneden brengen. Zal voor de langere medemens een stukje comfortabeler zijn.
Hoe is de achterkant hoger te zetten ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan