advies zadel aansluiten op tank gxs400f

Hooked70

Rookie
13 feb 2017
10
0
Sneek
Hoi Brikkers

Ik ben de afgelopen weken bezig geweest om mijn gsx400e te gaan pimpen tot een scrambler /tracker.
Ik vond de tank van de 400e niet geschikt en heb daarom een 400F tank gescoord.

Hier zit een voorloop aan de achterkant en hier wil ik een zadel netjes en strak op aan laten sluiten. de tank moet in het zal vallen zoals op de foto.
Hoe zou ik dit het beste kunnen doen. Ik wil de basis zelf maken en dan laten bekleden.

Ik zit zelf te denken om de tank te beplakken met alluniumtape en dan met polyester te bekledenen hier een dunne laag foam op te plannen.
Maar wellicht hebben jullie betere ideeen.

Ik doe er een voorbeeld foto bij. zoiets zou het moeten worden.
en een foto waar ik nu ben :)

full


en zo zou het moeten worden
full
 
Tank aanpassen zou de mooiste oplossing zijn. :+ (laatsten ook nog gedaan bij een gsx400)
 
Ik vind de tank in principe zo mooi Jerryt. Dus ik wil de tank niet aanpassen. Maar juist het zadel mooi er op aan laten sluiten. zodat het een strak geheel wordt.
 
Daarom achter een stukje uit de tank aanpassen zoals jou voorbeeldpic.
 
Oh zo had ik het nog niet bekeken. Dat is inderdaad ook nog een optie.
Alleen die mogelijkheden heb ik zelf niet.
 
Jerryt dat is nog een overweging waard. Ik dacht dat de tank van het voorbeeld in het zadel verzonken was zeg maar. Ik ben wel benieuwd naar de kosten dan kan ik het in mijn overweging meenemen.
Zal ik je daarvoor even een mail sturen?

Ben toch ook nog benieuwd of er brikkers zijn die het anders op zouden lossen.
 
Jerryt dat is nog een overweging waard. Ik dacht dat de tank van het voorbeeld in het zadel verzonken was zeg maar. Ik ben wel benieuwd naar de kosten dan kan ik het in mijn overweging meenemen.
Zal ik je daarvoor even een mail sturen?

Ben toch ook nog benieuwd of er brikkers zijn die het anders op zouden lossen.

Ik denk wat Jerryt aangeef wel de makkelijkste oplossing is, voordeel is dan ook dat je eerst je zadel kan kopen / maken inclusief subframe, zodat de tank dan uiteindelijk het geheel passend maakt
 
Jerryt, je hebt al een bijzondere positie, ga nou niet actief spammen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan