Aerotex waterdicht? Dus niet

Ik heb me deze aangeschaft om mee rond de kerk te bollen ;-)) :] :]
( sorry , foto lukte me niet ) :o

http://www.motoportgoes.nl/epages/M...5/?ObjectPath=/Shops/Motoport/Products/033069

Weet ook wel dat het geen " top " laarzen zullen zijn maar vind ze er goed uitzien . Ik draag ze trouwens ook onder de broekspijpen dus veel kan er niet nat worden . :z
Een dikke klodder schoenvet doet soms ook wonderen :+
Voor het " echte " werk heb ik er andere *O*

Wel leuk om te zien dat een topic dat al vijf jaar dood is weer tot leven komt *O* *O* *O*
 
Heb je zulke kleine voeten dat je dameslaarzen moet hebben?
Ik heb al sinds 2005 laarzen van Gearne die zwaar mishandeld zijn (slechts 3 keer ingevet :$ ) en tot vorig jaar dagelijks weer en wind hebben doorstaan, nu niet meer dagelijks vanwege een andere baan bij een bedrijf hier in het dorp.
Ook nu worden ze niets ontzien en nieuwjaarsdag hebben ze de eerste kilometers van dit jaar alweer dienst gedaan voor ruim 450km.
Prijs destijds was €149,=
 
Heb je zulke kleine voeten dat je dameslaarzen moet hebben?
Ik heb al sinds 2005 laarzen van Gearne die zwaar mishandeld zijn (slechts 3 keer ingevet :$ ) en tot vorig jaar dagelijks weer en wind hebben doorstaan, nu niet meer dagelijks vanwege een andere baan bij een bedrijf hier in het dorp.
Ook nu worden ze niets ontzien en nieuwjaarsdag hebben ze de eerste kilometers van dit jaar alweer dienst gedaan voor ruim 450km.
Prijs destijds was €149,=

Dames laarzen ????? Denk dat je menig customdriver tegen de schenen stampt met die opmerking _O- _O- ( moet trouwens de eerste dame met schoenmaat 47 nog tegenkomen :Y :Y
Gisteren regende het oude wijven en ja hoor , na 1 u tegen 140 op de snelweg gesurft te hebben bleek alles nog poederdroog te zijn *O* *O* *O* Ook nog even in de zijkoffers gekeken en ook daar top !!
De bewuste laarzen zijn dus ( voorlopig ) nog dik in orde :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan