Aerotex waterdicht? Dus niet

Oh? 12 uur heb ik geloof ik nog niet gehaald, maar 10 uur zeker wel. Wat gebeurt er in die laatste twee uur dan?

Nou, dan blijkt de jas niet waterdicht te zijn. :+

Niet dat het nog wat uitmaakt na 10 uur non stop (behalve tanken dan) rijden...

Hmm, hoe ver zou je dan eigenlijk zijn gekomen? Gemiddeld 70-80 km/u, is dus 700 a 800 kilometer.

Waar ben je dan (gemeten vanaf bijvoorbeeld Utrecht)?
 
Ik laat wel ff weten als ze gebeld hebben.

Enne als je voor 300 geen waterdichte jas en handschoenen meer kan krijgen dan is het wel erg ver gekomen.
Ik moet hier anderhalve maand voor werken als student als ik echt helemaal niks anders uitgeef dus ik vind dat wel een op zijn limburgs gezegd DUCHTIG bedrag.

Ik ben wel benieuwd ja.

Ik vind het ook een slechte afhandeling (tot nu toe dan).

1. Als de winkel er voor staat dat het spul waterdicht is (en meerdere anderen hier in het topic), dan heb je een misser (zowel je handschoenen als jas). Dan hoor je per direct een nieuwe te krijgen, met excuses. Ik begrijp dat zij het weer doorsturen aan hun leverancier. Onbegrijpelijk: wel de marge pakken, maar niet het risico. |(

2. Het spul is stiekem niet waterdicht. Dan vertelde de verkoopster dus sprookjes. O-)

3. Je vraagt duidelijk (drie keer toch) of de jas zelf waterdicht is. Dit is kennelijk belangrijk voor je. Komen ze nu aan met een regenoveralletje... Had je net zo goed een goedkope jas van 100 euro kunnen kopen en een regenpak |(


Ik ben benieuwd wat ze er van brouwen, maar de service is niet zoals ik gewend ben graag zou zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben wel benieuwd ja.

Ik vind het ook een slechte afhandeling (tot nu toe dan).

1. Als de winkel er voor staat dat het spul waterdicht is (en meerdere anderen hier in het topic), dan heb je een misser (zowel je handschoenen als jas). Dan hoor je per direct een nieuwe te krijgen, met excuses. Ik begrijp dat zij het weer doorsturen aan hun leverancier. Onbegrijpelijk: wel de marge pakken, maar niet het risico. |(

2. Het spul is stiekem niet waterdicht. Dan vertelde de verkoopster dus sprookjes. O-)

3. Je vraagt duidelijk (drie keer toch) of de jas zelf waterdicht is. Dit is kennelijk belangrijk voor je. Komen ze nu aan met een regenoveralletje... Had je net zo goed een goedkope jas van 100 euro kunnen kopen en een regenpak |(


Ik ben benieuwd wat ze er van brouwen, maar de service is niet zoals ik gewend ben graag zou zien.

met andere woorden: als je dat aanneemt betaal je dan gewoon 200 euro voor een plastic overalletje.. :+
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een jaar of vier geleden een Difi all-weather jas aangeschaft van ruim 400 euri. Met aerotex, wat ze bij motorport toen zeiden dat aerotex echt het summum was voor motorkleding. Mijn broek is van het merk Motoline en absoluut een prima broek en waterdicht. Vlak na de aanschaf begon goretex op te komen. Mijn Difijas is dus nu ook allang niet meer waterdicht, want als ik een half uurtje in een flinke regenbui rijd, zijn mijn armen en borstkas helemaal doornat.

Ook toen de jas pas 3 jaar oud was.
Heb maar eens gevraagd bij Motorport of dat nomaal is. En wat ertegen gedaan kan worden.
Ik moest de jas maar eens wassen met water zonder wasmiddel, dan zou het membraan in de jas "misschien" weer waterdicht worden en daarna de jas opnieuw tegen de regen impregneren. :? |(

Tsja....ik blijf het toch raar vinden dat een redelijk dure "all-weather jas" al zo snel zo lek als een mandje is bij een redelijke regenbui. Maar ga de raad van Motorport dan toch maar opvolgen en de jas wassen en opnieuw impregneren.
 
Laatst bewerkt:
tja voor 3000 dubbeltjes op de eerste rij willen zitten....


Ja, ik ken het probleem.
Toen ik nog 40000+km reed was (ook de goretex) na een jaar niet meer waterdicht.
Ik heb nu gewoon weer PVC regenbroekje en jasje.
Nog nooit zo droog geweest en mijn jas zuigt zich niet meer vol.
 
tja voor 3000 dubbeltjes op de eerste rij willen zitten....


Ja, ik ken het probleem.
Toen ik nog 40000+km reed was (ook de goretex) na een jaar niet meer waterdicht.
Ik heb nu gewoon weer PVC regenbroekje en jasje.
Nog nooit zo droog geweest en mijn jas zuigt zich niet meer vol.

Hmm, ik vind 300 euro toch al best aardig. Waar het om gaat is dat 'gegarandeerd' wordt dat het waterdicht is, maar niet zo blijkt te zijn.

Voor pak hem beet 50 euro kun je niet verwachten dat je kwaliteit hebt, maar bij 300 begint het er toch al aardig op te lijken.
 
Hmm, ik vind 300 euro toch al best aardig. Waar het om gaat is dat 'gegarandeerd' wordt dat het waterdicht is, maar niet zo blijkt te zijn.

Voor pak hem beet 50 euro kun je niet verwachten dat je kwaliteit hebt, maar bij 300 begint het er toch al aardig op te lijken.


Het maakt niet uit voor hoeveel geldt t verkocht wordt.
Je koopt iets om een bepaalde reden, en als het dan niet echt werkt moet je altijd terug gaan naar de zaak.
De productaansprakelijkheid he.
 
Heb ook een jaar of vier geleden een Difi all-weather jas aangeschaft van ruim 400 euri. Met aerotex, wat ze bij motorport toen zeiden dat aerotex echt het summum was voor motorkleding. Mijn broek is van het merk Motoline en absoluut een prima broek en waterdicht. Vlak na de aanschaf begon goretex op te komen.

Goretex bestaat al een jaar of 40, en wordt ook al heel lang in kleding toegepast. Ik kocht mijn eerste motorpak in 2001 en toen was Goretex in motorkleding heel gangbaar en waarschijnlijk voor die tijd ook al.

Een verhaal bij jouw Motoport dat Aerotex het summum is en dat Goretex pas begon op te komen 4 jaar terug lijkt me vooral een slap verkooppraatje. Uiteindelijk is Aerotex een kopie van Goretex. Qua technologie gelijk, maar met mindere eisen aan de verwerking ervan. Beter dan Goretex kan het dan ook niet zijn, slechter hoeft het overigens ook niet persé te zijn.
 
Dag beste mensen,

Er is erkend dat er een fout was op de schouders van de jas en daarmee dus niet waterdicht was, ik heb daarmee een nieuwe dezelfde jas gekregen EN het regenpak dus ik ben dik tevreden.

Ze konden zich ook goed herrineren dat ik het zeer uitdrukkelijk had gevraagd en ik heb nog even met de verkoopster gepraat en die zei ook van kijk als een leverancier ons zegt van het is waterdicht dan moeten wij er ook vanuit kunnen gaan dat we onze klanten waterdichte spullen kunnen leveren.
En daarmee kreeg ik dus ook de nieuwe jas.

Joepie;) en nou maar hopen dat deze wel waterdicht is.
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En zo komt het allemaal toch gewoon weer goed..

Hebbe we ons toch bijna voor nix zo druk gemaakt..

En hulde voor de goede afhandeling van jouw dealer!! :}

Durf je daar nu wel de naam van te noemen?
 
@Martell: Waarom zo agressief? Beste verkoopster kan er misschien wel helemaal niets aan doen en een beetje stroop helpt zoveel beter dan azijn. Ik geef een voorbeeld: Komt ie aan de toonbank en zegt goh, ik heb een beetje een probleem. Het bleek toch allemaal niet waterdicht te zijn. Verkoopster: Wat naar voor u, kijken of we dat op kunnen lossen. Overlegt met de baas en meldt: Hier neemt u deze maar, is wel Goretex, maar zeker waterdicht. Hij is wel wat duurder maar wij leggen het verschil bij want we vinden het zo vervelend voor u....e n wij houden u graag als klant.
Dat is meer wat ik meemaak in winkels.
Probeer het eens en geef de winkel de kans om het op te lossen, geeft je een veel beter gevoel en is goed voor je emotionele groei ;)


hahaha ja hoor nou weet niet hoevaak jij in een winkel kom maar ik denk als ik een klacht zou hebben en dit zou vertellen hoe het hoort dat de verkoper/ster me compleet uitlacht _O-
 
Dag beste mensen,

Er is erkend dat er een fout was op de schouders van de jas en daarmee dus niet waterdicht was, ik heb daarmee een nieuwe dezelfde jas gekregen EN het regenpak dus ik ben dik tevreden.

Ze konden zich ook goed herrineren dat ik het zeer uitdrukkelijk had gevraagd en ik heb nog even met de verkoopster gepraat en die zei ook van kijk als een leverancier ons zegt van het is waterdicht dan moeten wij er ook vanuit kunnen gaan dat we onze klanten waterdichte spullen kunnen leveren.
En daarmee kreeg ik dus ook de nieuwe jas.

Joepie;) en nou maar hopen dat deze wel waterdicht is.

Mooi.

Bijna netjes zou ik zeggen.

Jammer dat ze niet gelijk een nieuwe hebben meegegeven en de rest zelf oplosten (want je was toch al een keer terug geweest?).

Succes!

ps de komende tijd ken je in ieder geval oefenen met "is deze jas nou echt wel waterdicht" O-)
 
Dag beste mensen,

Er is erkend dat er een fout was op de schouders van de jas en daarmee dus niet waterdicht was, ik heb daarmee een nieuwe dezelfde jas gekregen EN het regenpak dus ik ben dik tevreden.

Ze konden zich ook goed herrineren dat ik het zeer uitdrukkelijk had gevraagd en ik heb nog even met de verkoopster gepraat en die zei ook van kijk als een leverancier ons zegt van het is waterdicht dan moeten wij er ook vanuit kunnen gaan dat we onze klanten waterdichte spullen kunnen leveren.
En daarmee kreeg ik dus ook de nieuwe jas.

Joepie;) en nou maar hopen dat deze wel waterdicht is.

En al die heisa om niks :')
 
Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn jas van Evo, daar is niet alleen de wintervoering als trui uitneembaar maar ook het waterdichte/windwerende deel.
Dit waterdichte deel is gewoon absoluut waterdicht en niet semi zoals goretex wat bedoeld is om ook te ademen amders hou je het niet meer uit als het wat warmer wordt.
Heb 'm toen voor 170,- gekocht omdat het een oud model was :)


ik heb ook een water en winddicht evo pak uit 3 delen, en ik vind het dus een baggerpak, de thermovoering werkt als de buitentemperatuur boven de 10 graden blijft, als piet pualusma zegt dat het gaat regenen begint de binnenkant al klam aan te voelen, die dingetjes van de ritsen breken af, en de klitten band slaat ook nergens op, die moet je niet te vaak gebruiken anders werkt het niet meer, ooit een mailtje naar evolution gestuurd, ik kreeg als reactie, stop eens een katoenen doekje tussen de buitenjas en waterdichte voering.
pffff
voor mij nooit evolution meer, hiervoor 5 jaar lang een clover pak gehad, altijd droog en lekker warm in de winter
 
Heisa om niks vind ik niet, t blijft natuurlijk klote als dat je een heel verre rit moet maken en je gaat ervanuit dat je kleding goed is maar je komt nat thuis.

Ik heb de jas bij motoport gehaald waar ik ook mijn motoren vanaf heb.
Enne het had niks met durven te maken ik dacht gewoon uit respect ga ik niet een bedrijf zwart maken om deze reden ik wou eerst zien hoe ze het gingen oplossen en dan noem ik wel een naam.

Lijkt me vrij eerlijk toch?
 
Laatst bewerkt:
Heisa om niks vind ik niet, t blijft natuurlijk klote als dat je een heel verre rit moet maken en je gaat ervanuit dat je kleding goed is maar je komt nat thuis.

Ik heb de jas bij motoport gehaald waar ik ook mijn motoren vanaf heb.
Enne het had niks met durven te maken ik dacht gewoon uit respect ga ik niet een bedrijf zwart maken om deze reden ik wou eerst zien hoe ze het gingen oplossen en dan noem ik wel een naam.

Lijkt me vrij eerlijk toch?

Dat heb je helemaal goed :)
 
Laarzen van Difi met aerotex -O- -O- -O- -O-
Ik had ze dit jaar gekocht. Difi SINAI aerotex. Na de eerste echte regenrit had ik drijfnatte voeten.
Wat een prullen waren dat.
Ik heb ze gelijk terug gebracht en een paar daytona's gekocht.
Kosten twee honderd euro meer maar dan heb je wel echt droge voeten.
Voor mij nooit meer Aerotex maar alleen gore-tex.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze gelijk terug gebracht en een paar daytona's gekocht.
Kosten twee honderd euro meer maar dan heb je wel echt droge voeten.
Voor mij nooit meer Aerotex maar alleen gore-tex.
[afbeelding]

daytona boots, best there is!
heb zelf een van de meest simpele modellen geloof ik, deze en zijn na meer dan 7 jaar nog steeds water dicht.
 
Tja, ik vraag me wel eens af of het eigenlijk normaal is, dat veel andere laarzen lekken, niet goed zitten, niet lekker lopen enz.
Maar ja, wat kan het boeien. Ik zweer bij Daytona's, niet goedkoop maar je krijgt tenminste waar je voor betaalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan