AET vervangingsbot 2022

JPee

Die hard MF'er
24 jan 2019
255
220
Dik-gs heeft een prachtig voorstel gedaan om een alternatief voor aet te regelen
Dik-gs en ik hebben het op ons genomen om dit aet vervangingsbot op poten te zetten
Eigenlijk regelen we niets als alleen een plek om samen te komen
Camping in de Belgische Ardennen
Stoken toegestaan
Sanitaire voorziening aanwezig
Verder niets………….
Wie gaat er mee in het weekend van 11,12 en 13 februari 2022
Dik-gs reserveert de camping
Wij brengen varken en spit mee voor de zaterdagavond
Verder regelt iedereen zijn eigen eten drinken ontbijt stookhout tent kachel tandenborstel etc etc etc
 
Camping kost ongeveer €7,- per persoon per nacht als we met een groep zijn
Normaal €20,- per tent/caravan
 
Ik ook. zal er zeker bij zijn jpee nu durf ik niet anders *D;). alleen stookhout krijg ik op de solo niet mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPee
Ik denk ook dat we het een beetje beperkt moeten houden en uit moeten kijken voor een te grote groep
 
Over een paar weken sturen we het adres en de manier van inschrijving in een pb
 
Mee eens, maar te krampachtig hoeft denk ik ook niet.
Je zult nu een combinatie mensen mogen verwachten tussen BOT en AET gangers.
Ik zou t niet volledig open gooien maar op een max aantal gaan zitten net zoals we de vorige keer bij DAF ook deden?
 
Lachen zeg, al dat enthousiasme! Ik heb nu voor 20 man in hun schriftje laten zetten. Ben er nu nog (dwz in een vakantiehuis op 2 km van de camping) en ze zijn supermakkelijk op die camping. Maar het tenten terrein heeft zo zijn beperkingen, dus we moeten t gewoon niet té groot maken, zeker geen aet achtige toestanden. Heb ook geen zin om de plaatselijke hells angels te moeten regelen voor de beveiliging😀 Maar paar meer of minder gaat verder niet t verschil maken natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPee
De agenda was al geblokkeerd en mijn tentje mag nog weer een keer proberen of dit echt zijn laatste optreden gaat worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan