AET vervangingsbot 2022

Wat is er mis?
En hoe ga je dan op t treff belanden?
Olieverbruik. Glimvlekken op de cilinderwanden.
Ik ga ervan uit dat ze deze week ff de hoon erdoor halen, en een paar nieuwe zuigerveren erop. Dan de boel weer in elkaar steken. De resr ligt allemaal montageklaar. Das een halve dag sleutelen en weer klaar
 
Tijd zat.
Ik moet nog een badkamer afmaken voor ik weg mag
En één van mijn motoren staat er zo bij:
IMG_20220105_222436.jpg
 
20220109_002214.jpg


Ik ben ook maar weer eens begonnen om er eentje onder handen te nemen, maar die hoeft gelukkig ook niet mee naar de ardennen
 
Functioneel en helemaal af zijn twee heel verschillende dingen.
Ik heb nog steeds een tegelrandje dat niet klaar is.
En ik moet nog een stukje muur stucken, en een plafonnetje witten.
Maar het bad, de regen douche, de wc, het wastafelmeubel, de vloerverwarming, de IR verwarming van boven , de dimmende ledverlichting met bewegingsensor is allemaal klaar en functioneel.
Ik heb gewoon een bloedhekel aan tegelen. En ik ben te kritisch en krenterig om het door een ander te laten doen.

Ik heb de vloertegels in de douche drie keer gelegd. De eerste keer lag het best netjes maar zat er een meetfoutje in waardoor er aan de rechterkant een tegelstrook van 3 cm was en aan de linkerkant een tegelstrook van 2,5cm.
Dat heb ik er dus weer uitgehaald en opnieuw gedaan.
Bij het voegen van de tweede keer heb ik helaas niet lang genoeg gewacht met wassen waardoor de voeg te diep lag.
Dus alles er weer uit gehaald want aangezien ik het echt heel strak gelegd (0,5mm voeg) had kreeg ik de voegen er niet goed genoeg uit naar mijn zin.
Nog een keer gedaan en nu is het goed.

Ik ben tenslotte ook maar een gewone kantoorpief en geen tegelzetter.
Materiaal kost haast niks, het is puur de tijd.
 
maar lid geworden ipv meeliften met Jpee (mijn broer)
Nu ook in bezit van een Honda Gouden Vleugel uit 1985. Zijspan moet nog aan de Yamaha caferacer (Ex Rutger) geklust worden - had er eentje via MP in Genemuiden (ene Ruud?) maar die laat niet meer van zich horen...dus nog even zoeken.
Ga mee naar Ardennen - speenvarken besteld bij de lokale slager.
 
@ kwastert..in 2020 naar AET op motor die op 1 januari nog een frame was.
dus pak de uitdaging aan, tijd zat.
 

Bijlagen

  • 17 jan 2020.jpg
    17 jan 2020.jpg
    345,1 KB · Weergaven: 11
  • 26 jan 2020.jpg
    26 jan 2020.jpg
    299,3 KB · Weergaven: 14
  • 29 dec 2019.jpg
    29 dec 2019.jpg
    354,4 KB · Weergaven: 11
maar lid geworden ipv meeliften met Jpee (mijn broer)
Nu ook in bezit van een Honda Gouden Vleugel uit 1985. Zijspan moet nog aan de Yamaha caferacer (Ex Rutger) geklust worden - had er eentje via MP in Genemuiden (ene Ruud?) maar die laat niet meer van zich horen...dus nog even zoeken.
Ga mee naar Ardennen - speenvarken besteld bij de lokale slager.
Mocht die nou nog wel reageren..als je hem niet direct kan ophalen, kunnen wij wel wat voor je betekenen..
Ken hem niet persoonlijk maar weet wel wie het is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie allemaal gave dingen. KTM voorvork had ik onthouden, maar koeling is ook niet standaard tóch. Vast te veel offtopic,...maar hebt geen bouwtopic hier hè?
Nee, ik heb geen bouwtopic hier. Het is zo’n rijdend project waar ik al jaren mee bezig ben. Ik ben pas kort uit de kast mbt het posten hier op MF…
 
Detail. Je hebt nog 4 weken

Het wordt spannend.... In geval van nood kan ik nog flink valsspelen door met mn Transit te komen, onder het vuile voorwendsel dat ik 2 kuub brandhout mee moet slepen.8)7

(ik heb er wel voor minder met de auto zien verschijnen)
 
  • Wow
Waarderingen: JPee

Het wordt spannend.... In geval van nood kan ik nog flink valsspelen door met mn Transit te komen, onder het vuile voorwendsel dat ik 2 kuub brandhout mee moet slepen.8)7

(ik heb er wel voor minder met de auto zien verschijnen)
Beter een transit dan helemaal nit 🤷‍♂️
Shit happens
 

Het wordt spannend.... In geval van nood kan ik nog flink valsspelen door met mn Transit te komen, onder het vuile voorwendsel dat ik 2 kuub brandhout mee moet slepen.8)7

(ik heb er wel voor minder met de auto zien verschijnen)

Het is altijd goed om een @Dhr. Bosso achter de hand te hebben. :+
 
Is er nog plek voor een gefrustreerde, machtsgeile, autistische mf vrijwilliger?

Wel een klein hartje, en enorm knap :Y

Houdt van kampvuurtje, kan goed tegen motorrijders, zindelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan