AET vervangingsbot 2022

maar lid geworden ipv meeliften met Jpee (mijn broer)
Nu ook in bezit van een Honda Gouden Vleugel uit 1985. Zijspan moet nog aan de Yamaha caferacer (Ex Rutger) geklust worden - had er eentje via MP in Genemuiden (ene Ruud?) maar die laat niet meer van zich horen...dus nog even zoeken.
Ga mee naar Ardennen - speenvarken besteld bij de lokale slager.
Ben wel lid maar lift nog steeds mee met Truus op de Suus ;-). Wat moet ik toch zonder haar ....... De aanmelding was alweer geregeld hoorde ik en zag ik ook net :-)

@Guzzi Fox Hoe moet dat toch met ons Jupiler momentje aan den Toog? Ik had me er op verheugd.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: JPee
IMG_20210703_013142.jpg
 
Ow ja, als de Brabos het knuffel varken verzorgen, zal ik de rol Sabatiers en Schort meenemen ter uitbening. Nog geen toezegging op Magret de canard, noch passende confijt. Wie weet 🤷

Suggestie van verbetering van het spit; rugsteuntje, tegen doorbreken van de rug... Na 8h rouleren. ...

Ik dacht me te ontfermen over ontbijt/brunch met poffertjes en/of crêpes. De Petromax en Staub hangen reeds aan de muur in volle spanning van gebruik. Het gietijzer wil niets liever dan de vlam zien.
 
Nou daar gaan m'n dagen om de banden verder in te rijden. Normaal ben ik best positief, maar nu helemaal..🙈
Voordeel van met z'n allen in quarantaine is dat Jw nu de tijd heeft om de beugels en zo er aan te maken.
 
Nou ja, dan heb je dat iig alvast mooi gehad en kan dat tegen die tijd hopelijk geen roet meer in t eten gooien.

Als je er tenminste niet echt doodziek van wordt....
 
Ik heb ook een petromax en koekenpan. Gaan ook mee. Die willen ook vlammen zien
Rudy, ik denk dat jij het over andere pannen hebt.
Boven de Staub Crêpes pan, rechtsonder de Petromax Poffertjes pan. Ter vergelijking linksonder de klassieke Koopmans
 

Bijlagen

  • IMG_20220119_203939_1.jpg
    IMG_20220119_203939_1.jpg
    101,8 KB · Weergaven: 10
Mijn pannen zijn idd andere pannen dan jou pannen want die zijn van jou, en die van mij zijn van mij....maar het zijn zware gietijzeren pannen van petromax en die willen vlammen zien
20210212_173300.jpg
 

Bijlagen

  • 20220119_213946.jpg
    20220119_213946.jpg
    202,7 KB · Weergaven: 11
  • 20220119_213931.jpg
    20220119_213931.jpg
    151,3 KB · Weergaven: 9
Sjeeesus. Kom ik aan met mijn bak voorverpakte nasi en mijn coleman brandertje.... Overigens: lees ik net dat dat weekend koud (ook overdag onder nul, 's nachts -8) en droog wordt. Voorzover een voorspelling voor over drie weken natuurlijk waarde heeft... maar ik vind t een bemoedigend plaatje ;)
1642675705482.png
 
Sjeeesus. Kom ik aan met mijn bak voorverpakte nasi en mijn coleman brandertje.... Overigens: lees ik net dat dat weekend koud (ook overdag onder nul, 's nachts -8) en droog wordt. Voorzover een voorspelling voor over drie weken natuurlijk waarde heeft... maar ik vind t een bemoedigend plaatje ;)
Bekijk bijlage 1718134
koelbox meenemen om het bier niet te koud laten worden dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan