afbeelding speciale benzine tank gezocht(moeilijk)

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Nu heb ik een echte moeilijke vraag voor iedereen denk ik ;)
Ik heb wel eens een motor op tv gezien(ik dacht occ) die een apart uitziende benzinetank had.
Nu probeer ik uit te leggen hoe hij er uit zag en hopelijk weten jullie welke motor het was.
Het is geen ronde tank maar de tank loopt van een punt aan de voorkant een beetje met een boog naar de buitenkant om daar weer in een punt naar het zadel te gaan.
Dus vanaf boven gezien een soort van ruitvorm.

Ik weet het dat het een hele uitdaging is, maar ik heb me hier wel vaker verbaasd over snel hier de iefhebbers op de oplossing komen.
 
-O- dus deze niet

OCC2.JPG
 
da's toch wel een mooie tank zeg... rest van de fiets doet me helemaal niks, maar die tank is mooi
 
hey, maar anders schets de tank even op papier? even een boven aanzicht, een zij aanzicht etc.. mischien iets in perspectief?

en dan 2: wat ga je doen als je de tank gevonden hebt op een foto? aan de hele wereld laten zien? nabouwen?
 
hey, maar anders schets de tank even op papier? even een boven aanzicht, een zij aanzicht etc.. mischien iets in perspectief?

en dan 2: wat ga je doen als je de tank gevonden hebt op een foto? aan de hele wereld laten zien? nabouwen?
hahaha, aan de wereld laten zien ;)

nee ik zou wel benieuwd zijn hoe dat zou staan op mijn wildstar.
Ik heb tank canards gevonden voor mijn wildstar en dat zijn delen die de originele tank verlengen en verbreden.
Maar die zijn niet goedkoop.
Vandaar dat ik ook eens verder wil kijken.
Vind de originele tank niet zo hee bijzonder.

Wat ik natuurlijk wel weet is dat mijn wildstar niet extreem is als deze showbike's maar je moet ergens beginnen ;)
 
index.html


Daar staan alle motoren die ze gemaakt hebben tijdens de show, ook staan er theme bikes die ze hebben gemaakt maar nooit een eigen aflevering hebben gekregen.
 
http://orangecountychoppers.com/occ/offairtheme.html

Screen 3 of 4

de JEFF HAMMONTREE CHOPPER mischien???
 
Terug
Bovenaan Onderaan