afbeeldingen vanaf FB linken geeft kruisjes

magnamaniac

MF fossiel
Donateur
25 jul 2002
29.203
3.488
land van maas en waal
In mijn verbouw-topic: Magna weer aan de magna. rattig/post-apocalyptisch/mad-max link ik al vanaf het begin naar afbeeldingen op m'n facebookpagina. Bij de laatste post krijg ik ineens alleen kruisjes te zien en sommige oude afbeeldingen zijn ook kruisjes geworden. Dit terwijl andere afbeeldingen wel gewoon zichtbaar zijn. Ze staan op FB allemaal in hetzelfde album, met dezelfde instellingen. Is er vanuit de MF zijde een verklaring voor?
 
Ik krijg soms ook kruisjes maar dat zijn afbeeldingen waar copyright op zit,dus misschien dat daar het probleem zit,
daar is wel een manier voor om dat te omzeilen ,dat is foto,s van bv facebook te downloaden naar je computer en dan via de
knop afbeeldingen invoegen boven in dit kader (naast de smiley) uploaden dan blijven ze wel zichtbaar.
 
Ik krijg soms ook kruisjes maar dat zijn afbeeldingen waar copyright op zit,dus misschien dat daar het probleem zit,
daar is wel een manier voor om dat te omzeilen ,dat is foto,s van bv facebook te downloaden naar je computer en dan via de
knop afbeeldingen invoegen boven in dit kader (naast de smiley) uploaden dan blijven ze wel zichtbaar.
Het zijn m'n eigen foto's op fb, dus dat is het niet. Op andere fora werkt precies dezelfde post wel. Ik doe het vrijwel altijd zo, zodat ik alles niet meerdere keren hoef te uploaden.
 
Het zijn m'n eigen foto's op fb, dus dat is het niet. Op andere fora werkt precies dezelfde post wel. Ik doe het vrijwel altijd zo, zodat ik alles niet meerdere keren hoef te uploaden.
Hoewel dit wss niet het probleem is, maar je weet dat FB copyright claimed over alle content die jij er plaatst?
 
Terug
Bovenaan Onderaan