afbraak en wederopstanding xs400

Hoi, nou wil aan de gang met mijn blokkie...kom 3 dingen tegen waar ik niet weet waar ze voor dienen en waar ze ingebouwd moeten worden :P

Het zijn de rood omlijnde dingen, kom ze ook nergens tegen in mijn wphb...

full
 
ook gelijk 3 foto's van mijn versnellingsbak...zijn de schakelvorken goed gemonteerd(ook niet terug te vinden in mijn wphb :( )

full
 
Leken mij inderdaad ook spatplaten :Y

Wat betreft die bak: je uitgaande bakas ligt er niet goed in! ;)
Wat ik tegenwoordig altijd doe is gewoon de bak even testen, handmatig draaien en door de versnellingen heen schakelen, even controleren of ze allemaal aanwezig zijn. Is me wel eens gebeurd dat ik een blokje weer uit elkaar moest trekken omdat ik dat vergeten was |(
 
Met mijn Haynes boek op schoot en jou foto's durf ik met redelijke zekerheid te zeggen dat de schakelvorken op de goede plekken zitten, voordat je alles definitief monteert wel even controleren of hij goed schakelt!
 
Mooi projekt!
Ik ben erg benieuwd hoe die gaat worden.


Wat voor carberateurs ga je gebruiken? En wat voor bussen gebruik je voor die cilinders?
 
Mooi projekt!
Ik ben erg benieuwd hoe die gaat worden.


Wat voor carberateurs ga je gebruiken? En wat voor bussen gebruik je voor die cilinders?

Zijn gietijzeren bussen(nieuw) welke op maat zijn gemaakt voor mijn kawasaki zuigers, ook mijn carter is aangepast ivm de 7 mm grotere cilinders..

Carbs heb ik nog de originele liggen, maar deze laat ik wel afstellen op de bank omdat ik ook kelkjes wil...

alleen is het nu veuls te mooi weer om in de schuur te gaan kloten, ga liever een stukkie rijden op mijn fzr..
 
zo..

heb ff lekker gereden met de fzr, ben net terug..

update

tank en zitje zijn glad en gespoten

P1312941800x600.jpg

P1312942800x600.jpg

P1312945800x600.jpg

P1312946800x600.jpg


ondertussen veranderd van werk, getrouwd, dafje 33 uit 69 erbij voor de deur, veel gebeurd dus..

de rest komt wel een keer :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan