afbraak en wederopstanding xs400

radjatoe

MF veteraan
27 nov 2005
2.329
0
apeldoorn
Hallo,
ik heb mij al voorgesteld dus ik kom gelijk tot zaken. Ik heb na lang en hard onderhandelen een xs400 gekregen voor de nodige alcohol :Y ..Opgehaald in Blokker, gestald in de schuur bij mijn schoonouders, daar is namelijk iets meer ruimte tot mijn beschikkibg(14mtr x 4mtr pus open haard)
Vandaag teruggekomen vanuit gendt alwaar ik 2 complete achterwielen en een voornaaf met spaken mee heb genomen, deze horen eigenlijk op een Honda cb, maar alles is pas te maken..
Nu ik terug kwam van deze reis ben ik gelijk begonnen met het demonteren van mijn xs je..Staat van ontvangst..

full
 
Laatst bewerkt:
Yep, vanavond het blok eronder uit...maar het wordt een met alcohol gesponsorde fiets.. :o ..

Alles is te ruil voor een goede prijs...euhm fles alcohol.. :Y

Let wel dat ik niet dagelijks een update doe, ik neem al mijn tijd voor deze verbouwing, eerst nog spulletjes verzamelen..
 
Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar goeie remmerij. als je dan van cafe naar cafe sjeest, kun je op tijd stoppen!
 
Ach verrek, daar is ie weer .... :W
Het ding steekt gewoon zo nu en dan een keer de kop op bij een nieuwe eigenaar met meer plannen dan tijd :+
Het blijft een geinig dingetje om aan te prutsen tot het iets leuks is.

Succes, ik blijf het volgen.
 
De mijne ziet er nu ook zo uit..blijft idd grappig een beetje verbouwen. Ik heb interesse in je koplamp...nog meer waar je vanaf wil???Heb alvast carbs voor je liggen :Y ,mzzzls,Rob.
 
wielen mogen ook weg..koplamp dus ook, ik wil daar een xxl lamp opprutsen..Heb jij niet toevallig een mono race kontje te ruil of een cockpitje ??

Oh ja tank ligt ook te wachten op een nieuwe eigenaar
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar goeie remmerij. als je dan van cafe naar cafe sjeest, kun je op tijd stoppen!


Mij is al een stel vorkpoten van een 360 toegezegd...daar kunnen nl dubbele remklauwen en dus ook dubbele remschijven op
 
Hey Ratjetoe, Mazzelaar met je xs.

Ik las in het topic van triaatje dat je een "motorlift" zoekt.
Ik heb nog zoiets staan.

Misschien heb je iets te ruilen (een motor of zo O-) )
over de prijs worden we het anders wel eens
Ik lees het wel :Y
 
Hey ziet er goed uit *O* . De bobines kan je meer naar onderen zetten..daar is nog plaats voor. Heb ik ook al uitgedokterd voor een andere tank (MRT125)..Voorlopig maar ff rijdend maken eigenlijk eerst bedrading aansluiten ;) ,mzzls,Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan