afbraak virago xv 750 en xv 700

vosn350f

MF'er
20 apr 2010
191
0
bachten de kuipe
voor mijn cafe racer / street fighter project heb ik een hoop onderdelen van mijn virago/s niet meer nodig . indien geintereseerd stuur me een pm

nog andere onderdelen te koop pm als je iets nodig hebt .

enkel de motor en het frame wordt niet verkocht .

prijzen zijn richtprijzen

Alles Samen € 180,-

lakset (tank,zijkappen en spatborden)120,- 100
wielen 100,- 80
met splinter nieuwe conti tour band (kostprijs nieuw 135€), inclusief trommelrem en remschijf
stuur 5,-
zadel 5,-
rvs uitlaten 50,- verkocht
voorvork ( als nieuw ) 130,-100
custom achterlich (nieuw , geen plastic nog nooit gereden ) 40,- 20
pinkers achter ( chroom geen plastic als nieuw ) 20 ,-10
handvaten met ingebouwde pinkers 15,- 10



full

full

full




volgende onderdelen zijn afkomstig van een virago xv 700

veren 30,- 1 ophangingsrubber mist . chromen kapjes ook wat roestig , HOH =300mm gereserveerdverkocht

rugsteun 10,-
full


achterspatbord 10,-
full



achterbrug / cardan 10,-
full


uitlaten verkocht

benzinetank xv700 40,- verkocht



luchtfilterkapjes xv 700 10,-
full



tellers xv 700 50,- verkocht
 
Laatst bewerkt:
Wat is de hoh maat van de veren?

de HOH maat is 300 mm , het is moeilijk te zien op de foto , maar 1 rubber (bovenaan) is zoek . heb ik zelf nog maar gezien :+ zal nog eens kijken of hij tussen de rest van de spullen zit als je ze wil . De chromen kapjes zijn ook wel wat roestig .
 
de HOH maat is 300 mm , het is moeilijk te zien op de foto , maar 1 rubber (bovenaan) is zoek . heb ik zelf nog maar gezien :+ zal nog eens kijken of hij tussen de rest van de spullen zit als je ze wil . De chromen kapjes zijn ook wel wat roestig .
hallo, ik twijfel een beetje over de veren. ik heb hier nog een setje onder een andere moror die hoh 280mm zijn. ik ga die eerst ombouwen, mocht ik daarna nog interesse hebben dan laat ik het je weten!
 
Hallo,

Ik wil weten of je die veren nog hebt en wat de verzendkosten zijn. Trouwens, je hebt de PB functie uitstaan en ik zie ook geen email-adres staan bij je persoonlijke gegevens.
 
Hallo,

Ik wil weten of je die veren nog hebt en wat de verzendkosten zijn. Trouwens, je hebt de PB functie uitstaan en ik zie ook geen email-adres staan bij je persoonlijke gegevens.



ik heb de veren inderdaad nog liggen , ik dacht dat verzending met kiala 10€ bedraagt vanuit belgië naar nederland . maar moet ik nog even bevestigen .

bedankt om me op mijn PB functie te wijzen , dat wist ik niet :+ is inmiddels aangepast e-mail is ook inmiddels zichtbaar.
 
'afbraak virago 1100 & 700' > 'afbraak virago xv 750 en xv 700'
 
Terug
Bovenaan Onderaan