Afbranden nieuwe leden

Ik ben na een officiele waarschuwing (de zoveelste) door Duderuud gesommeerd om een rapporteerknop te gebruiken, hoe ik dat in het vat moet gieten om te voorkomen dat een Rookie die zijn keutel dropt ons met de stank laat zitten weet ik niet. Het geeft me wel de indruk dat er op admin-moderator-niveau helemaal niets waargenomen word over de kriegel die over de keuteldroppers ontstaat.
 
Ik ben na een officiele waarschuwing (de zoveelste) door Duderuud gesommeerd om een rapporteerknop te gebruiken, hoe ik dat in het vat moet gieten om te voorkomen dat een Rookie die zijn keutel dropt ons met de stank laat zitten weet ik niet. Het geeft me wel de indruk dat er op admin-moderator-niveau helemaal niets waargenomen word over de kriegel die over de keuteldroppers ontstaat.
Zoals iemand die speciaal een account aanmaakt om zijn gal te spuwen over Brabant Motors vanwege tweedehands voetstepjes (en welgeteld 22 minuten online was daarvoor en daarna nooit meer gezien)?
 
Alles heeft twee kanten.

1622217070317.jpeg
 
Is niet negatief, bedoel er juist mee te zeggen dat een tweedehands remehndel ook uitelkaar moet, Dan eerst maar deze uitelkaar en inspecteren.
Jouw opmerking over de tweedehands past geheel in de tendens dat als er even iets mankeert doen we er afstand van en kopen we wat anders. Alles dat ik tweedehans koop, en dat is veel, als je 14 motoren tussen de 25 en 48 jaar oud hebt, moet aan een inspectie, schoonmaakbeurt, revisie onderworpen worden.
De dinegen die ik tweedehands koop zijn vervangers voor dingen die kapot zijn, afgebroken ophangogen, verotte schroefdraden, doorgeroeste tanks, Remklauwen, rempompen, vacuumkranen, eerst uitelkaar om te kijekn wat er aan de hand is.
Ik denk dat ik dit halve jaar twee volle werkweken met remmerij bezig ben geweest, om een en ander werkend te maken of op elkaar af te stemmen. En daar zitten ook tweedehands rempompen bij, twe keer een gekocht vanwege mankementen, voor dezelfde motor overigens, en kloppen doet het nog niet.
beetje kruisbestuiving kan ook geen kwaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan