Afbranden nieuwe leden

De meeste Nederlanders wonen nu eenmaal in de Randstad. En die draaien meestal niet om de hete brei heen. Randstedelingen kunnen meestal niet goed tegen het achterbakse geroddel en de achterklap die je in huichelachtige dorpsgemeenschappen ziet.
Ahha, daarom dat er hele ghetto,s en minderheidwijken aan het ontstaan zijn/al bestaan in de grote steden
omdat de snobs die er wonen er zo openlijk wat van durven te zeggen..... _O-_O-O-)
 
Je hebt mensen die nooit in een dorp of stad hebben gewoond maar wel hun oordeel klaar hebben.
Ik ben blij dat ik na 35 jaar stad jaar weer terug in het dorp ben. Lekker de ruimte hebben.
 
Achterbaksheid, huichelarij, roddelen, allemaal niet in de Randstad? Geen actieve herinnering aan die mensen uit Den Haag die iedere dag op TV zijn?

Die reiskosten declareren alsof je bij je moeder in Limburg woont en ondertussen elke dag in Den Haag wonen?
Ophoere sukkels, jullie doen off-topic.:(
 
Ik kwam binnen via het Motorlessen topic en dat was een zeer positieve ervaring, naast dat je een klein clubje "elite" krijg binnen je community (wat je altijd zal krijgen) is het dan ook inderdaad verstandig als je nieuwe leden er van op de hoogte stelt dat ze aan een standaard moeten voldoen.

Het is al vaak genoeg hier gezegd, maar tijdens het maken van een nieuwe topic moet je gewoon een sticky/banner aan de bovenkant toevoegen waar duidelijk in staat (en zo kort mogelijk) wat niet en wel de bedoeling is. Het zal niet alles tegenhouden maar het heeft wel effect, een forum wat ik vroeger bezocht had een hele grote "JE WORDT VERBANNEN" banner als je een topic aanmaakte met daaronder een waarschuwing dat je wel oplet dat je iets goed inhoudelijks post.

Ik zie dat dit forum XenForo 2 gebruikt en daar heb ik lang voor ontwikkelt (XenForo 1 dan) dus ik weet dat dit mogelijk is, mochten de mods nog een developer nodig hebben, hit me up :YY
 
Ophoere sukkels, jullie doen off-topic.:(
Kom dan kut!

Niet genoeg aanvoer van nieuwe leden met slecht omschreven problemen, dus ik moet nu op anderen oefenen. Het probleem bestaat een beetje, er is in Tech al vanalles aan gedaan om het op te lossen, gewoon accepteren en af entoe een slachtoffertje onder de lamme herders van het gilde "Me moter is kapot Helpp !!1! mijn t Mak0n!" op de koop toe nemen
 
Kom dan kut!

Niet genoeg aanvoer van nieuwe leden met slecht omschreven problemen, dus ik moet nu op anderen oefenen. Het probleem bestaat een beetje, er is in Tech al vanalles aan gedaan om het op te lossen, gewoon accepteren en af entoe een slachtoffertje onder de lamme herders van het gilde "Me moter is kapot Helpp !!1! mijn t Mak0n!" op de koop toe nemen
1619109377985.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan