Afbranden nieuwe leden

Helemaal mee eens. Ik vraag de mensen hun mond te houden als ze niks willen toevoegen en de nieuwe leden willen afzeiken. Als je iemand wilt opvoeden of helpen: top, doen.
De eerstvolgende met een Chinese crosser meteen in de zeik nemen en volledige afzeiken: hou ajb je waffel.

Feedback aan de mods:
https://www.motor-forum.nl/threads/slingeren-onrust-op-stuur-boven-100.459107/#post-30233057Dit topic liep compleet uit de hand en de troep is opgeruimd door mods, maar in het topic is er verder niks van gezegd. Ik zou het fraai vinden als de herriemakers publiekelijk en persoonlijk een waarschuwing krijgen en die publieke waarschuwing zie ik niet gebeuren en het zijn steeds weer dezelfde die sneu beginnen te doen.


Dit is geen vraag maar een mededeling. Meer kan ik er niet van maken.
 
Ik wou netjes deze jongeman (lijkt me een jongeman) naar het klassieke-bromfietstopic verwijzen. Maar als het binnen 2 minuten op slot word gezet, hebben we niet eens de kans om 'm af te branden.

Motor hapert /stotter @sluitmod had hem ook op z'n minst naar het betreffende topic kunnen leiden.



Lamaar, ik wist niet dat Berini weer op de markt is met modern spul. |(|(
 
Ik heb het over mensen van universiteit en HBO.....niet over lts-ers...
Maar als ze het nieuwste mobieltje willen, een all in vakantie naar de costa del sol, een kaartje voor de toppers hebben ze zo gevonden
Ik heb het ook over HBO'ers. Zowel automotive als Technische Informatica.
 
Op zicht geen probleem om azijn te pissen.... kan wat gebruiken voor mijn salades.... maar heb liefs bijv. Appel-azijn (Reclame AP-PEL SAP)

On-topic: Misschien bij de aanvraag nieuwe account" Let op! Azijn pissers aanwezig. Is niet persoonlijk bedoeld...."
Ieder moet , zou moeten leren, dat online type gesprekken soms goed , soms niet zo positief zijn. Gewoon met een korreltje zout nemen....
Niet iedereen schrijft perfecte Nederlandse zinnen of kan iedereen behagen qua kennis. Sommige zijn wat "lui" misschien en vragen "help! met ..."
En vertellen niks meer. Maar wij degenen die hier al iets langer of , heeeel lang rondhangen zouden ook kunnen leren om wat geduld te hebben met groentjes.... ^^ Je mag gerust denken: " PIEEEP! Heb je daar weer zo een %$^$# , kan die gast nou geen SH^%$ googlen?? Wat een ^$^&$... man/vrouw!" maar type het niet uit. Ga gerust even langs een werk collega, peer die in elkaar , dan kom je terug en type je iets rustigs, iets positiefs... probleem opgelost. ^^ (neem dit wel met een korreltje zout a.u.b. anders krijg ik problemen met de politie....^^)
 
Op zicht geen probleem om azijn te pissen.... kan wat gebruiken voor mijn salades.... maar heb liefs bijv. Appel-azijn (Reclame AP-PEL SAP)

On-topic: Misschien bij de aanvraag nieuwe account" Let op! Azijn pissers aanwezig. Is niet persoonlijk bedoeld...."
Ieder moet , zou moeten leren, dat online type gesprekken soms goed , soms niet zo positief zijn. Gewoon met een korreltje zout nemen....
Niet iedereen schrijft perfecte Nederlandse zinnen of kan iedereen behagen qua kennis. Sommige zijn wat "lui" misschien en vragen "help! met ..."
En vertellen niks meer. Maar wij degenen die hier al iets langer of , heeeel lang rondhangen zouden ook kunnen leren om wat geduld te hebben met groentjes.... ^^ Je mag gerust denken: " PIEEEP! Heb je daar weer zo een %$^$# , kan die gast nou geen SH^%$ googlen?? Wat een ^$^&$... man/vrouw!" maar type het niet uit. Ga gerust even langs een werk collega, peer die in elkaar , dan kom je terug en type je iets rustigs, iets positiefs... probleem opgelost. ^^ (neem dit wel met een korreltje zout a.u.b. anders krijg ik problemen met de politie....^^)

Perfect Nederlands of de perfecte terminologie gebruiken (velg-wiel-naaf-spaak-discussies..) hoeft inderdaad niet maar vragen zoals: "Ik heb een rode motor en die start niet, wat kan het zijn?" mogen van mij met spot beantwoord worden of de OP gewoon van eerste keer wissen door moderators.
 
Perfect Nederlands of de perfecte terminologie gebruiken (velg-wiel-naaf-spaak-discussies..) hoeft inderdaad niet maar vragen zoals: "Ik heb een rode motor en die start niet, wat kan het zijn?" mogen van mij met spot beantwoord worden of de OP gewoon van eerste keer wissen door moderators.

de helft van de mensen die zo typen kan niet beter, als wij ieders ppst op die manier verwijderen, zou dat jammer zijn. potentiele goede mensen "trappen" wij dan weg.
 
de helft van de mensen die zo typen kan niet beter, als wij ieders ppst op die manier verwijderen, zou dat jammer zijn. potentiele goede mensen "trappen" wij dan weg.
Ga ik niet mee akkoord. Als je al te lui bent om je probleem te omschrijven, wat ben je dan als meerwaarde voor ooit een oplossing te geven.
 
Ga ik niet mee akkoord. Als je al te lui bent om je probleem te omschrijven, wat ben je dan als meerwaarde voor ooit een oplossing te geven.
Dat zijn ze ook niet.
Het aantal van deze Topics, hun eerste krakkemikkige onleesbare posts valt best mee hè, dus het is echt niet zo'n monnikenwerk om de allereerste post te balloteren. En dan kan je nog heel vriendelijk als moderator een mailtje sturen van "beste deze post kenne we niet door laten gaan want er is net iets duidelijk je schrijven is niet wat de gebruikers willen lezen de informatie in je bericht is niet bruikbaar begin eerst een met proberen je netjes voor te stellen en probeer het dan nog eens een keer we horen graag" of misschien in gewoon NL.
Het is nu veel, veel meer werk voor de Mods om zo'n topic op te schonen, waarschuwingen schrijven en gebruikers die echt buiten de lijntjes kleuren te bannen. Dat uiterste bannen als gevolg van zo'n TSser met zo'n OP... :N :N
 

Afbranden nieuwe leden , is natuurlijk niet zo netjes.​


Leden ( eendagsvliegen) die te lam te lui zijn om zelf mee te denken . Zelf niets vooraf uitgezocht hebben . En panklare oplossing wensen ,die help ik sowieso nooit!

.
No Way Thumbs Down GIF by Tinashe
 


Leden ( eendagsvliegen) die te lam te lui zijn om zelf mee te denken . Zelf niets vooraf uitgezocht hebben . En panklare oplossing wensen ,die help ik sowieso nooit!

.
Dat zou, in die context betekenen dat je mij 24uur, alle tijden van het jaar, iedere dag van de week, onverwijld en met 5 vrienden bij zou staan...

Ben je goed in Laminaat leggen???


_O- _O- 😍
 
Dat zou, in die context betekenen dat je mij 24uur, alle tijden van het jaar, iedere dag van de week, onverwijld en met 5 vrienden bij zou staan...

Ben je goed in Laminaat leggen???


_O- _O- 😍
Jij weet veel van motoren dus laminaat leggen zou je ook moeten lukken
Engineer Never Settle GIF by Dalinghaus Construction
 
Op zicht geen probleem om azijn te pissen.... kan wat gebruiken voor mijn salades.... maar heb liefs bijv. Appel-azijn (Reclame AP-PEL SAP)

On-topic: Misschien bij de aanvraag nieuwe account" Let op! Azijn pissers aanwezig. Is niet persoonlijk bedoeld...."
Ieder moet , zou moeten leren, dat online type gesprekken soms goed , soms niet zo positief zijn. Gewoon met een korreltje zout nemen....
Niet iedereen schrijft perfecte Nederlandse zinnen of kan iedereen behagen qua kennis. Sommige zijn wat "lui" misschien en vragen "help! met ..."
En vertellen niks meer. Maar wij degenen die hier al iets langer of , heeeel lang rondhangen zouden ook kunnen leren om wat geduld te hebben met groentjes.... ^^ Je mag gerust denken: " PIEEEP! Heb je daar weer zo een %$^$# , kan die gast nou geen SH^%$ googlen?? Wat een ^$^&$... man/vrouw!" maar type het niet uit. Ga gerust even langs een werk collega, peer die in elkaar , dan kom je terug en type je iets rustigs, iets positiefs... probleem opgelost. ^^ (neem dit wel met een korreltje zout a.u.b. anders krijg ik problemen met de politie....^^)
Echt overduidelijk een 2e DKP .
 
Die zou ik terug sturen naar de mavo
|(Het hele principe is dat die lui gewoon niet weten waar ze moeten beginnen. En dat wordt op school ook nooit geleerd, want daar wordt alles netjes voorgekauwd. Dus die moet je het inderdaad de eerste keer leren en niet meteen geirriteerd zeggen dat het luie horken zijn.
 
Ik had me voorgenomen hier niet nog eens op te reageren maar kan het toch niet laten. Ik ben in 2003 lid samen met mijn toenmalige vriendin (4-tje) lid geworden van MF. Er was veel lezen wat erg ik interessant vond. Meer en meer merkte ik dat ik de (door mij geïnterpreteerde) onverdraagzaamheid als vervelend ervaarde. Na ruim 14 jaar niet meer hier geweest te zijn heb ik begin 2020 mijn account nieuw leven ingeblazen en ik moet zeggen dat er niet veel is veranderd. Ik lees nog steeds veel interessante motor gerelateerde informatie en af en toe nog reactie en of opmerkingen die soms stuitend zijn. Dit is blijkbaar de manier waarop mensen in met elkaar omgaan. Ik doe er niet aan mee. Ik maak me er ook niet meer druk om. Vind ik dat altijd even fijn?, NEE absoluut niet, maar mensen met horken-gedrag en zonder enkele vorm van normbesef negeer ik en reageer niet op. Ik kies ervoor om door te scrollen, zo ook bij de door TS genoemde nieuwe leden met vreemde vragen en bedenkelijk taalgebruik. Wellicht dat de staff/crew hier iets mee wil/kan. Blijkbaar is het voor veel leden een dingetje. Verder wil ik benadrukken dat er hier op MF ook veel leuks te beleven is!
 
Laatst bewerkt:
@Speedking2.0 : er is wat verandering, ik en wat anderen zijn positief toch? Je zou het moeten doen met mensen die om anderen geven.... de rest, die je niet aanstaat, kan je negeren toch? Geef een taart niet op , omdat 1 kers van de velen rot is.....
 
@Speedking2.0 : er is wat verandering, ik en wat anderen zijn positief toch? Je zou het moeten doen met mensen die om anderen geven.... de rest, die je niet aanstaat, kan je negeren toch? Geef een taart niet op , omdat 1 kers van de velen rot is.....
Je hebt helemaal gelijk, er is ook veel leuks te beleven hier. Dat geef ook aan, niet duidelijk dus, sorry daarvoor. Ik zal m'n tekst iets nuanceren. Dank voor je reactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan