Afdekplaat knipperlicht

daniel013

MF'er
2 sep 2013
199
0
Tilburg
Ik heb op mijn yzf600r de knipperlichten aan de voorkant vervangen (spiegels met led knippers), maar nu heb ik 2 "gaten" in mijn kuip zitten.

Iemand enig idee of er afdekplaatjes / kapjes te koop zijn die volledig dicht zijn, en het liefst in kleur van mijn kuip (rood)

Of iemand een gouden tip? Sticker er overheen heb ik het liefst niet aangezien ik een sticker vrije kuip heb.

TC forum bied geen uitkomst en google geeft weinig resultaten.

Alvast bedankt *D *O*
 
Stukje ABS / reserve kuip op maat knippen, er tussen lassen, schuren, spuiten, klaar :) .
Op het forum vind je ergens een topic waar je dit kan vragen om te doen.
\[edit] Hier dus: Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3

:+ Ik was meer opzoek naar een eenvoudige oplossing. Ik ga uiteraard mijn kappen niet helemaal schuren en spuiten voor die kleine gaatjes.

maar desondanks bedankt voor je reactie!
 
Volledig dicht heb ik ze ook nog nooit gezien. Alleen adaptertjes met gaten er in. Meesten hebben er zo'n Yamaha sticker overheen zitten, dat rondje.
 
:+ Ik was meer opzoek naar een eenvoudige oplossing. Ik ga uiteraard mijn kappen niet helemaal schuren en spuiten voor die kleine gaatjes.

maar desondanks bedankt voor je reactie!
Een sticker is de meest eenvoudige oplossing :+ . Een sticker zal je zien, een afdekplaatje ook. Het rood zal nooit overeenkomen, tenzij je heel veel geluk hebt.
In het topic wat ik je gaf zitten genoeg amateurs die dit heel professioneel kunnen maken voor een schappelijke prijs. Ik zou er een mailtje aan wagen, misschien ben je voor een paar tientjes al klaar *D.
Een dicht afdekplaatje heb ik ook nog nooit gezien.
 
Een sticker in inderdaad de meest makkelijke oplossing maar ik vind dit niet zo mooi.

Ik zal een balletje opgooien in dat topic, echter vind ik het wel veel moeite voor weinig :+

Misschien ga ik wel gewoon platte led knippers plaatsen zonder ze aan te sluiten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan