Afdoen zitplaatsten zxr-7 Prob

david1

MF'er
23 sep 2004
186
0
leuven
Hi

Nu het volgende: zit een beetje in de knoei met mijn zitplaatsen erafdoen

Ben mijn sleutels al een tijdje kwijt,maar alles verloopt zonder probleem
tot ik vandaag mijn 2 zitplaatsjes eraf moet doen voor wat na te kijken en op orde te brengen

Mijn helper is er deze maand niet, ie doet het eraf zoals niets zonder sleutel van motor,deed ie elke keer( naftbak los gedaan,zijkappen los,turbozuigers los.

Nu sta ik er alleen voor en weet niet hoe ik deze openkrijg 2zitplaatjes loskrijg
Weet ook dat er een kliksysteem inzit onder de plaatjes

Weet hoe of met dezelfde motor?Alvast bedankt.

>>>zie foto.

greetz

Bijlage: kawa.jpg
 
AHA

Ik heb electronisch knopje gemaakt via startbedradingen is al lan geen probleem binnekort heb ik pirate slot

tanken?????? uitgeboord,als ik tank gewoon tournevis nemen en klikjes geven
 
Pirate slot. Tournevis

Waar heb je het over :?

Ie vraagde dus hoe ik mijn ding startte> waarop ik antwoorde:

Knopje gemaakt om te startte:waardoor ik een ander slot/namaak slot ga insteken dan vertrek ik ook normaal,wat nu eigenlijk geen probleem is

Slot is uitgeboord dat snap je tog?????
Uitgeboord tot vanonder op plaatje,als ik wil tanken moet ik 'platte' schroevendraaier nemen en een klikjes geve erin,
 
jaaa man tuurlijk,waarom zeg je dit???

Was eens aan het rijden,thuis aangekomen,sleutels eraf terwijl motor nog draaide.

Ik heb de relais is moetten vervangen,en sinsdien iets verkeerd gedaan of niet vastgezet vanbinnen dus.

Niemand weet hoe ik het kan losmaken met wat prutsen?
 
full


Advertentiefoto van 2ehands.be, staat ie alweer te koop? _O- _O-

Edit: Advertentie :X
 
Laatst bewerkt:
Jha uiteraard staat ie te koop! geintreseerd????

Jij rambabbel???? zie wel dat je een lege broek aanhebt,het is geen katje zonder handschoenen mhahaha


Nog altijd krijg ik hem niet open,komaan nederlanders :)

Zo moeilijk typ ik tog niet of moet ik woordjes zoals nou,kaas,moraal,gaan gebruiken.

Hulp nog altijd welkom :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan