Afdoen zitplaatsten zxr-7 Prob

david1

MF'er
23 sep 2004
186
0
leuven
Hi

Nu het volgende: zit een beetje in de knoei met mijn zitplaatsen erafdoen

Ben mijn sleutels al een tijdje kwijt,maar alles verloopt zonder probleem
tot ik vandaag mijn 2 zitplaatsjes eraf moet doen voor wat na te kijken en op orde te brengen

Mijn helper is er deze maand niet, ie doet het eraf zoals niets zonder sleutel van motor,deed ie elke keer( naftbak los gedaan,zijkappen los,turbozuigers los.

Nu sta ik er alleen voor en weet niet hoe ik deze openkrijg 2zitplaatjes loskrijg
Weet ook dat er een kliksysteem inzit onder de plaatjes

Weet hoe of met dezelfde motor?Alvast bedankt.

>>>zie foto.

greetz

Bijlage: kawa.jpg
 
Kromme schijf???rij jij iets met twee wielen???

Pietsnot hier verkoopt kromme schijve hoe te reparen handboek.

En voor jou ook ABS leer en remtechniek.

Dit heb ik echt wel niet zon scheve schijf.

Als jij nu eerst eens terug naar school gaat om Nederlands, motorfietstechniek en manieren te leren? Als dat allemaal gelukt is mag je me nog een keer wat proberen te vertellen. :W
 
Als jij nu eerst eens terug naar school gaat om Nederlands, motorfietstechniek en manieren te leren? Als dat allemaal gelukt is mag je me nog een keer wat proberen te vertellen. :W

Ik heb jou niks meer te vertellen ,dit was het !

Wil je die boeken nu nog kopen??????

Motorfietstechniek heel geleerd woord van je??Ik wil doodgraag eens naast jou staan.
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we niet een soort van toelatingsexamen of minstens een IQ test in het leven roepen hier op het forum? :+

En David, ik begrijp dat je me heel graag wilt ontmoeten, maar mijn voorkeur ligt toch echt ergens anders. (misschien dat je beter www.heaumeaux-forum.be kunt bezoeken om aan je trekken te komen?) :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan