afgebroken slangetjes? cbr600f3

Coolcat

MF'er
9 jul 2004
35
0
Enschede
had zondag na een mooie toerrit weer last van het stilvallen van de cbr. Kwartiertje wachten en hij doet het weer dus waarschijnlijk iets van een vapor lock? Heb hem nu iig open liggen en zag dat er van de 3 slangetjes die naar de ?luchtfilter? gaan er 2 zijn afgebroken. Rood zit nog vast op de foto maar de twee blauwe zijn los. Hoort dit zo of wat horen ze te doen?

cbr600F3-1.jpg

cbr600F3-2.jpg

cbr600F3-3.jpg
 
Als ik me niet vergis zijn dat de slangetjes waar je de vacuummeters op aan sluit voor synchroon stellen van de carburateurs. Op zich is het niet erg als ze niet vastzitten aan de airbox. Ze zitten daar alleen maar om ze 'op te bergen', zodat ze niet loshangen. Ze kunnen dus ook best ergens anders aan geknoopt worden. Het is echter wél van belang dat ze luchtdicht afgesloten zijn, als ik me niet vergis.
 
luchtdicht zijn ze nog wel zo te zien, dus die laat ik mooi zo hangen. Heb alleen nu nog wel het probleem van het stilvallen. We zaten zelf aan een vapor lock te denken omdat ie het na een kwartiertje gewoon weer doet en tussendoor lijkt het alsof ie geen benzine toevoer heeft. Kan de benzineslang wel een klein stukje omleggen maar denk niet dat het veel in warmte gaat schelen. Vanaf de tank gaat de slang wel door twee filters? waarna ie netjes verdeeld wordt. Zou de fout daar nog kunnen zitten?
 
luchtdicht zijn ze nog wel zo te zien, dus die laat ik mooi zo hangen. Heb alleen nu nog wel het probleem van het stilvallen. We zaten zelf aan een vapor lock te denken omdat ie het na een kwartiertje gewoon weer doet en tussendoor lijkt het alsof ie geen benzine toevoer heeft. Kan de benzineslang wel een klein stukje omleggen maar denk niet dat het veel in warmte gaat schelen. Vanaf de tank gaat de slang wel door twee filters? waarna ie netjes verdeeld wordt. Zou de fout daar nog kunnen zitten?
Heb je je tank ontluchting gecontroleerd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan