Afgebroken

19 jun 2002
48
0
Lelystad
Rijd ik voor een maand of 2 geleden over de snelweg, met een snelheidje van ongeveer 170Km/h, breekt spontaan mijn rechter zij kuip af ;( ;( .
Vraagje: Mag ik dan een beetje met knikkende knietjes langs de kant van de weg gaan staan????

Vraagje 2: Weet iemand hoe ik aan een rechter zij kuip voor mijn Honda CBR 1000F Super Sport kan komen???? :? :?
 
Lijkt me dat je een pechgevalletje bent en dus langs de kant van de weg mag staan. Zal toch die kuip op 1 of andere manier weer gemonteerd moeten krijgen of thuis zien te komen ermee.

Kuip:
www.marktplaats.nl

motoren ---> schademotoren/onderdelen.
Staat zat te koop daar.
En Saint heeft op ze site sloperijen staan
 
Rijd ik voor een maand of 2 geleden over de snelweg, met een snelheidje van ongeveer 170Km/h, breekt spontaan mijn rechter zij kuip af ;( ;( .
Vraagje: Mag ik dan een beetje met knikkende knietjes langs de kant van de weg gaan staan????

Vraagje 2: Weet iemand hoe ik aan een rechter zij kuip voor mijn Honda CBR 1000F Super Sport kan komen???? :? :?

Antwoord: Tuurlijk mag dat. Er zal vast wel een regel zijn van de pliesie dat het niet mag, maar als jij zo'n goede reden hebt, dan knijpen ze wel een oogje dicht. ;)

Antwoord2: Kijk eens op de sloop, of zoek ergens eens naar een oude CBR 1000F SS die de sloop op zou moeten.
 
Ik zou zeggen bel een zooi motorslopen, nu weet ik toevallig dat er op mijn site onder motorslopen er een aantal genoemd worden.

De rechterpag. is even out of order. De navigatie balk ( die je nodig hebt) werk wel gewoon en kan je naar de slopen surfen.

Suc6 met het op de kop tikken van de verloren onderdelen. Ohw.. en schroef het dit keer goed vast }) ;)
 
RF_uitgekleed2-klein.jpg


Sjah, heb ik ook een tijdje gedaan.... beviel toch niet zo :)
 
Ik heb kuipdelen gevonden, bij Swinkels bedankt :} :} :} the saint.
Ga in mijn vakantie lekker sleutelen, en daarna weer met een hele motor :] :] :]
 
Heb net een computercrash gehad, dus foto`s zijn ff weg.
Maar ga straks weer een paar foto`s schieten van cbr zonder en met nieuwe kuip. })
 
Ha die Arjen..Zie dat jij het forum ook gevonden hebt. Veel plezier hier.

En wel even de huisregels doornemen,he ? :+
 


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3609/58602f9fbe9037801f50f3acc0f70765 (img3.gif)​
 
Laatst bewerkt:
Mocht je worden aangehouden...zeggen dat je de schade controleert.

Mocht je echter aan het pissen zijn omdat je anders van angst in de pak pist heb je wel kans op een boete ;)
 
Op donderdag 20 juni 2002 16:42 schreef Arjo Kamphuis het volgende:
.


Wat Arjo hier bedoelt te zeggen:

Beste vriend,

Als je boven in je scherm op de faq klikt dan komen de veel gestelde vragen op uw scherm, maar dan wel met de juiste antwoorden. Daar zult u ook het antwoord op uw vraag vinden.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan