Afgelopen 15 Mei: Suzuki Track Day (FILMPJE!)

suzirider

Die hard MF'er
2 aug 2002
410
0
Zoetermeer
Ok ben dus de 15de op Assen geweest voor de Suzuki Track Day. Hierbij nogmaals dank aan de organisatie en mede race piraten voor een ongelofelijke mooie dag! Had de camera aan boord en ik wil jullie 1 rondje laten mee rijden! File is wel 31MB dus niet downloaden als je op een 24K4 modem zit '(
www.xs4all.nl/~dthart/assen.wmv

p.s. voor al die mensen die meteen beginnen over ronde tijden enzo. Het was mijn eerste keer op het circuit, ik heb genoten en vele anderen met mij, dus als je het sneller kan, PRACHTIG voor je..... mijn tijd was 2.03.4 en dat vond al lang mooi :) Ben ini eder geval heelhuids en zonder schade naar huis gegaan *D

Is idd een leuk filmpje, perfecte kwaliteit :} En die tijd komt vanzelf wel, je rijdt best mooie lijnen. Hier en daar kun je nog wel wat later insturen, dan ga je automatisch wat harder de bocht in, hetgeen weer resulteert in een snellere tijd.

Maar Assen is een circuit waar je gewoon veel moet rijden om snelle tijden neer te zetten, als je dat al van plan was. Je hebt iig een perfecte dag gehad en alles weer heel mee naar huis genomen ;)

Terug
Bovenaan Onderaan