Afgelopen CRT dag assen

En hoe was het voor het eerst ?

Ik heb met koninginnedag voor het eerst een tour sessie met de gixxer gereden.
Geweldige ervaring.
Zit nu te twijfelen om dit jaar ook een crt te doen.

Hetgeen mij tegen houd :
Ik denk dat het te hard gaat voor mij. Kon met het insturen van de bocht de voorrijder niet bijhouden, in de bocht en de bocht uitaccelereren kom ik wel weer bij.
Heb geen er geen zin in, dat ze me voor de bochten aan alle kanten voor bij vliegen.
 
En hoe was het voor het eerst ?
n.




Nou ik zou het wel gewoon doen zo'n crt dag!!
Het gaat inderdaad wel heel snel , maar er word zeker heel goed rekening mee gehouden dat er ook minder snelle mensen zijn, zowel door de marshall's als door de mensen zelf.

Je zult je motor leren kennen op een manier waarvan je denkt"kan het ook zo" ja het kan dus ook zo!!

ik zou het gewoon doen!!!!!!!!!!

Groeten franky

P.S. wat voor gsx-r heb jij?
 
He mensen, zijn er ook mensen naar de CRT dag geweest op 6 mei ??
Zo ja , wat vonden jullie ervan, en wat waren jullie tijden?


Groetjes franky

Was dr ook bij, en t was geweldig!! Reed jij toevallig in de B groep? Dan heb ik geloof ik nog een tijdlang met je mee gereden in de 3e sessie....(ikke op een rs250)
 
was er ook op 6 mei, voor de eerste (maar zeker niet de laatste) keer
vond het een geslaagde dag, zat in groep B, had in de 4e sessie een
tijd van 1.46.5 een tiende langzamer dan mijn broer dat ga ik nog lang
aanhoren ;(
 
Ja dus, jij reed met nummer 41! (heb ff t printje met rondetijden van donderdag gepakt.) Ik zat aan 's ochtends aan dezelfde tafel, rechts aan het einde. (met het zwarte leren pak).
Als ik me niet vergis hebben we een leuk rondje samen met Bach de cameraman gereden dat er op film vast heel cool uitziet! *D
 
Ik ben maandag 17 mei geweest. Ook voor de 1e keer.
Tijd met m'n R6 uit 2000: 1.43.766
Omdat het de 1e keer is ben ik redelijk tevreden. Ik reed in groep D waardoor de 1e en 2e sessie zogoed als verloren gingen. Oei wat ging dat traag.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan