Afgereden met vuistje van jullie....

Fiction CBR

Rookie
17 jul 2006
17
0
Rotterdam
Beste leden,

Vorige week maandag 31 juli +/- 11.00 uur reed ik voor de eerste keer af met de motor.

Tijdens dit afrijden reed ik op de fly-over bij Kleinpolderplein Rdam in de 80 km zone. Dit op de rechter rijbaan van de 2 vanaf Delft richting Utrecht.
Plots verschenen er links naast mij 2 super race motoren met race kelding aan enz. Volgens mij in de gouwigheid iets van zwart/grijs en blauw/wit gezien.

Toen ze mij passeerde en net iets linksvoor mij reeden keken ze me aan, zwaaide ze allebij en de voorste stak zelfs zijn duim op. Fantastische ervaring, moest erg lachen. Ik zo zenuwachtig als wat lachte en knikte met m'n hoofd. Kon op dat moment moeilijk zwaaien, hahahaha.

Mochten die gasten hier op dit forum zitten, zich zelf herkennen :W , super relaxd en ben geslaagd, alles in 1 keer, heerlijk.

Kom jullie nu wel eens tegen op mijn reeds gekochte fiets, CBR 600F '99 zwart, grijs, gele letters...

Mzll :]
 
Toen ze dat deden en ik ze zag rijden gaf dat super veel motivatie,......

Die vuisten en duimen staken hun op, dus ja, als beginnend rijder is dat best mooi om te zien dat ook die 2 gasten zoiets hadden van; Kom op je jongen, maak er wat van en doe je best..

Het gaf mij dus genoeg "kik"...om te slagen.

(PS: moest wat als titel voor dit topic invullen)
 
FELICITEERD!!!!! *O* *O*

Veel plezier op de :]
Tip volg de VRO-1 heb ik ook gedaan na een paar maanden zelf te hebben gereden.
 
Feli ! Goed gedoan hoa !
_41515252_cheerleader203_pa.jpg
 
Allereerst gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O*


Als ik op peulwijk (een parkeerterrein langs de A4) aan het spelen bent met mijn supermotard zie ik ook regelmatig lessers oefenen :Y soms groet ik ze ook *O*
Dan zie ik ook regelmatig een big smile in die helm verschijnen.

Ik weet nog (vorige eeuw)toen ik rijles had dat ik het super kicken vond als een motorrijder zijn hand opstak. Dat is maar één keer gebeurd, en het komt nu weer door deze topic bovendrijven })
 
:^
Ik vond het als lesser ook koel als er gezwaaid werd, dus nu doe ik dat ook.
Het leukste (schattigste :P ) is als ze eigenlijk het stuur niet los durven te laten maar tóch wel terug zwaaien. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan