Afgesloten wegen i.v.m. Corona

26 apr 2020
46
6
Is er ergens een overzicht welke wegen zijn afgesloten? Ik plan namelijk thuis een route en moet ik nou alle regionale artikelen afzoeken om te kijken of kleine weg door de weilanden is afgesloten? Optie voor mij is woensdag rijden, dan kan alles prima. Voor het weekend wil ik dan wel weten waar ik niet kan komen.
 
Ja....wisten we alles maar...en dat alle afgesloten wegen in chronologische en alfabetische volgorde gedocumenteerd zijn.

Gewoon lekker gaan rijden, maak er een avontuurlijke rit van, en als je een afgesloten weg tegenkomt...maak je toch zeker wel een D-tour om de afzetting heen.

Je navigatie berekent een nieuwe route, past die aan en geeft dan wel weer aan hoe je je bestemming kan bereiken.

Ga er maar vanuit dat wegen rondom locaties die veel mensen trekken, recreatie gebieden, afgesloten kunnen zijn.
 
Ga toch gewoon rijden!is iets afgesloten dan rij je weer een andere kant op👍,nav maakt meer kapot dan je lief is 😥
 
Laat je verrassen. Neem dan je nav mee als je naar huis wilt en niet meer weet hoe daar te komen.
Vaak de leukste weggetjes tegengekomen. Waar gaat dit heen? Geen idee. Inrijden en je ziet wel waar je uitkomt.
Tja, je moet wel eens terug, want dan sta je ineens op het erf van een boer en de enige weg is terug. _O-
Ook in het buitenland regelmatig gedaan. Stond ik in Frankrijk op een boerenerf waar net de giertank had gelekt.
Stond 3 centimeter van die drab. Mijn motor en laarzen stonken nog dagen naar giertank. :+
 
Nog net wat vervelender dan van het erf gejaagd worden door een jager met twee honden. Dat leverde alleen wat een urinegeur rond mijn kruis op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan