Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou idd echt mooi zijn als het doorgevoerd wordt
Alleen één klein dingetje: het aantal carburateurs is toch veranderd in de loop der tijd? Op die van mij zitten er twee, de recentere bouwjaren hebben er toch maar één?
Als de aansluiting op de kop hetzelfde is geeft het geen problemen, maar is dit ook zo...zit er op die van jou, Martijn, een twee inlaatpoorten (lijkt me wel logisch bij RFVC)? Die is toch van '91?
Wat ik uit dat mailtje van Honda nederland begrijp is dat de RDW het zowiezo bij de typegoedkeuring gaat aanpassen. Het na laten kijken van die restrictor is dan vrijblijvend.
Het zou alleen wel mooi zijn als ik ook een 25KW aantekening op mijn kentekenbewijsje kan krijgen
Maar eens zien of daarvoor iets te regelen valt bij de RDW, als we dan toch bezig zijn....
Het lijkt mij ook dat, wanneer je aangehouden wordt, je geen gezeik kunt krijgen omdat de typegoedkeuring zegt dat de motorfiets 6,6 kW heeft.
Een ander verhaal is het als je betrokken ben bij een ongeval waarbij doden gevallen zijn: dan controleren ze je motorfiets of 'ie wel echt 6,6 kW is. Dan zul je dus de restrictor echt op z'n plek hebben moeten zitten.
Zelf dacht ik eraan om hem dan met een vermogensuitdraai te verzekeren: dan heb je geen gezeik bij een ongeluk (vermogensuitdraai), en ook niet als je aangehouden wordt omdat de typegoedkeuring 6,6 kW aangeeft.
smart thinking.
maar als álle types op 6,6 kw komen, zoals bij sommige KTM motoren, dan zou elke eigenaar hem moeten gaan begrenzen omdat de RDW het vermogen aangepast heeft?
....kan nooit.
En bij die ktmmetjes is het zo dat ze op belachelijk weinig vermogen staan op kenteken, en fabrieks af geleverd worden met fullpower.
Ja grappig he en de "beginners" maar op kosten jagen.Nee, maar dat wordt dan niet gedaan omdat diegenen geen licht rijbewijs meer hebben...het gaat er mij ook alleen maar om dat ik zekerheid heb.
Ik heb er geen zin in om m'n hele leven te dokken na één of ander ongeluk, zou toch heel erg zonde zijn. Dan maar het zekere voor het onzekere nemen, toch?
Het is ook echte onzin hè, die RDW Een XR650 met 10 kW
En bij die ktmmetjes is het zo dat ze op belachelijk weinig vermogen staan op kenteken, en fabrieks af geleverd worden met fullpower.
als ik nou een nieuw kentekenpapiertje aanvraag (Dus geen nieuw kenteken, maar nieuwe papiertjes, net als dat jij je oude plaat inlevert omdat je een mooie nieuwe wilt) zette ze dat er dan ook op ? op die nieuwe?