Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vuile hypocryten (ofzoietsdergerlijkstoch?)
alles doen om het legaal te hebben....
en toch vol vermogen rijden
Dat zou opzich wel het mooiste en makkelijkste zijn
Ik denk dat ik binnenkort maar contact opneem met de RDW om te zien wat er te regelen valt.
By the way, is er al iemand op het forum hier die nog zo'n restrictor heeft voor enkele carburateur??
Ik heb eeb heel ander probleem, ik kocht deze week een NX650 Dominator die volgens
het kenteken 33kW zou zijn maar er staat op het inlaatspruitstuk duidelijk HM25KW.
Dat lijk me duidelijk een spruitstuk met restrictie, ik heb het spruitstuk nog
niet gedemonteerd maar ga dat wel doen. Ik zoek dus (waarschijnlijk) een 32kW
inlaatspruitstuk. (Motor met één carburateur en één inlaat)
Moet de naald/sproeier in de carburateur daarvoor ook aangepast worden?
zeg..hoe zit het nou...nieuwjaar is geweest
ik ga denk ik de xr met vermogensuitdraai verzekeren.
zorg gewoon dat ik op de weg rustig rij en aan de verkeersregels hou en me vreselijk ga misdragen in het veld. denk dat ik ook zorg dat mijn toekomstige xr helemaal aan de verkeersvoertuigeisen voldoet (behave geluid).
met m'n scooter ben ik in 4 jaar tijd 1x aangehouden. met de motor word je veel minder aangehouden. dus denk dat het niet veel scheelt.
en rustig rijden op straat en goed de verkeersituatie overzien kan je genoeg ongelukken voorkomen. en lichte ongevallen worden toch verzekerd.