Afmetingen kentekenplaat

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Oke ik kan niet vinden hoe groot nou eigenlijk een NL motorkentekenplaat moet zijn, dit ivm 1 dagskenteken en motorkeuring. De in Duderuud zijn uitleg over importeren genoemde 15 bij 30 cm is zeker niet kloppend. Iemand een ideetje ?
 
Voor je eendagskentekenplaat maakt het toch niet uit.

Mijn eendagskentekenpaat is ongeveer 10 bij 15 cm
 
Hoezit dat eigenlijk? wat is een eendags kenteken plaat en ik zie vaak motoren met een smalle strook, :? Daar krijg je toch gelijk een verbaal voor of zit ik er nu helemaal naast????
 
Hoezit dat eigenlijk? wat is een eendags kenteken plaat en ik zie vaak motoren met een smalle strook, :? Daar krijg je toch gelijk een verbaal voor of zit ik er nu helemaal naast????


Als je een motor importeert moet je hem eerst laten keuren bij de rdw.

Om bij de keuring te komen kan je een eendags kentekenbewijs aanvragen zodat je toch naar de keuring heen en weer kan rijden
brik.gif



en of je gelijk aangehouden wordt, valt denk ik wel mee omdat het kenteken met een X begint
 
Dankjewel theo perfect. En dat aanhouden zal wel meevallen inderdaad, maar ik doe het graag netjes.
 
Dankjewel theo perfect. En dat aanhouden zal wel meevallen inderdaad, maar ik doe het graag netjes.



Ik moet ook naar de rdw en heb ook eendagskenteken gemaakt (met dank aan DaSuperGrover :} )
Ik heb hem in de mail staan en kan hem toesturen over de mail :? hoef je alleen je kenteken in te vullen en uit te printen.

Ik hoor het wel als je geinteresseerd bent ;)
 
Op je eendagskenteken bewijs staat de afmeting die je 'moet' hebben. Dit is idd zo'n langwerpige. Aangezien dat geen gezicht is, en de buitenste zijkanten (indien van karton) het ook te verduren krijgen, heb ik maar een 'normale' motorkentekenplaat (scrabble?) afmeting genomen. Zit nu thuis, Bartman heeft het Word document, anders morgen vanaf mijn werk.
Hier kan je de afmetingen vinden trouwens.

Mzzl en suc6 met keuren,

DaSuperGrover
 
Terug
Bovenaan Onderaan