afmetingen zittingen van ural of velorex

motordog

Rookie
8 feb 2005
4
0
deinum (frl)
hallo allemaal,

ik ben voor een zijspan (merkloos, lijkt wel wat op een watsonian) van mij op zoek naar een stoel. ik zit te denken aan iets uit een oeral of van een velorex 562 of 700
maar voor ik tot aanschaf over ga wil ik graag wat inbouw maten hebben, zoals hoogte, breddte en lengte.
kan iemand mij hieraan helpen?

greoten Han
 
hoi, bedankt voor je reactie. de reden dat ik geen auto stoel wil gebruiken is omdat de meeste auto stoelen te hoog en te breed zijn en bekleed zijn met stof die over het algemeen niet water bestendig is.
ik heb al eens rond gesnuffeld op een auto sloop en kon niet echt een geschikt exemplaar vinden.
ik heb nog geen afbeelding van het span, het is een replica, of een flink verbouwde watsonian. die ik weer in een fatsoenlijke staat probeer te brengen.
ik heb met een eigenbouw span gereden maar dat was te licht voor mijn nieuwe motor. hier in zat alleen een houten plank in om op te zitten, meer was niet nodig want er stond normaal een mand in voor de hond.
maarja de hond is hellaas niet meer en nu wil mijn vriendin er in kunnen zitten. en die neemt geen genoegen met een plankje.

han
 
Terug
Bovenaan Onderaan