Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zelf gesoldeerd. stelt niet veel voor. De beschrijving is zoooo duidelijk dat er niet veel fout kan gaan. Heb er inmiddels meerdere gemaakt. Bij één er van had ik problemen. Heb even met hem gebeld en de print opgestuurd. Kreeg hem keurig terug. Bleek dat er een kapot onderdeeltje in had gezeten. Dus van mijn kant alleen maar lof over die gast.die 4 wieler op de achtergrond drinkt harder dan die 6 wielen samen in de voorgrond
vette wagen btw, 1 van de weinige in NL
ff een vraagje over dat kettingsmeer systeem....
heb jij een complete set gekocht (welke) of alles in losse onderdelen?
vind het wel leuk om alles zelf te solderen maar is niet essentieel
zelf gesoldeerd. stelt niet veel voor. De beschrijving is zoooo duidelijk dat er niet veel fout kan gaan. Heb er inmiddels meerdere gemaakt. Bij één er van had ik problemen. Heb even met hem gebeld en de print opgestuurd. Kreeg hem keurig terug. Bleek dat er een kapot onderdeeltje in had gezeten. Dus van mijn kant alleen maar lof over die gast.
dat je em zelf gemaakt had had ik al begrepen,
ik vroeg me alleen af welke set (of lijst van onderdelen) ik moet kopen. ik snap hun site niet helemaal
Schrok toch wel even toen ik alles opgeteld had wat ik tot nu verspijkerd heb, maar het valt nog ruim binnen het budget van 2700,- Euro die ik had gekregen van de verzekering.
Kosten Africa Twin.xls
Ik zie in je lijstje dat je ook een Dynojet kit hebt gemonteerd.... ik ben hierover aan het denken maar weet niet wat het resultaat zal zijn bij een Twin... Kun jij mij hierover misschien meer vertellen? Zo'n kitje kost wel niet de wereld maar als jij zegt dat 't niet zoveel uit heeft gehaald, neem ik mij de moeite niet...snappie. Ik heb zo'n kitje een keer bij mijn Fireblade gemonteerd en dat had wel een behoorlijk effect, meteen bij de eerste naald en sproeier keuze al! Was niet van Dynojet maar van een ander merk.... factory..nog iets... weet de naam niet meer....
Heb het Dynojetkitje gemonteerd, omdat ik ook mijn luchtfilter vervangen heb door een K&N, mijn luchtfilterkast heb gemodificeerd en mijn uitlaat heb vervangen door een exemplaar van Lazer. Dit alles samen brengt zeker wel wat, maar durf dus niet te zeggen wat alleen een Dynojetkitje brengt.
Als je alle fabrikanten moet geloven, beloven ze allemaal 10 tot 15% vermogens winst, dan zat ik nu ongeveer op 100 pk Terwijl als je er 3 a 4 pk weet bij te vogelen je handen al dicht mag knijpen.
Maar pk's was niet mijn doel. Ik wilde de motor zuiniger, (nog) soepeler en beter aan het gas laten hangen.
Of de motor zuiniger is geworden kan ik nog niet zeggen, daar moet ik eerst wat meer kilometers voor maken. De andere twee doelen heb ik al wel gehaald.
Oké, ik ben overtuigd.... heb al een open uitlaat en een K&N filter... dus een dynojet kitje lijkt me de logische volgende stap... misschien de luchtfilterkast ook nog aanpassen... wat probeer je met dit laatste eigenlijk te bereiken.. en nog betere 'flow' dan je al hebt met een K&N..?
Heb de Dyno jet kit zojuist besteld... Nog ff over de gaten in de airbox; heb je de originele gaten dicht gemaakt of zijn die ook nog open? De gaten op de foto zijn toch de 'nieuwe' zelfgemaakte gaten..? zo ja, waarom dan niet nog groter; ik denk aan 40mm..?