Africa Twin Dakar Motor

Ik wil meerdere foto's tegelijk plaatsen, maar dat krijg ik niet voor elkaar.

Help :)
 
Ff naar je documentenlijst gaan rechtsboven bij 'overige acties', en dan daar de foto's uploaden.
Dan boven deze textbalk, je documentenlijst openen, en daar alle foto's aanvinken.. :) (het plaatje met de drie fototjes)
 
Laatst bewerkt:
ik zeg fotos!!!!!!!

Bij deze :)

full
 
Ik heb de dremel in de rechter en linker achterzijde gezet, en op maat gemaakt. Zo zal het zo meteen goed aansluiten op het achterspatboord.
 
4

Ik ga de rechter en linker kap met polyester bewerken en dicht maken, zodat het zo meteen goed aansluit op het achter spatboord.
full
 
5

Het achter spatboord.

Ik heb het spatboord op maat gemaakt, zodat die goed in het freem valt en aansluit.
Dit is een spatboord afkomstig uit de motor cross wereld. Het spatboordje heb ik gehaald in Nunspeet bij Bonenberg motoren.
full
 
6

Zo komt het spatboord te zitten. Tussen het freem en het spatboordje heb ik een stuk rubber geplaats, wat het trillen en eventueel scheuren moet tegen gaan.
full
 
7

Op het freem heb ik twee steuntjes gelast om het spatboord beter te kunnen bevestigen.

full
 
8

Op deze foto zie je dus goed, hoe de steuntjes het spatboord op zijn plaats zullen houden.

full
 
9

Dit is dus mijn originele kuip die ik niet meer ga gebruiken, dus mocht iemand nog interesse bij de kuip hebben dan hoor ik het graag.

full
 
Ja, ik probeer mijn best te doen, maar dit is wel even wat anders hoor :)
 
Ben twee weken geleden in Valkenswaard geweest op de pre proloog van de Dakar. Daar de Dakar motoren eens goed bekeken, en mooi wat foto's gemaakt zodat ik die kan gebruiken voor mijn eigen motor. Ook ben ik in Belgie geweest om daar naar een omgebouwde Africa Twin te kijken, ook daar heb ik weer een hoop kennis opgedaan.

Inmiddels heb ik contact met het Dakar team van Honda, en daar mag ik binnenkort langs om kappen te bekijken die ik misschien wel over kan nemen. Ook heb ik contact gehad met Boano, dat is een bedrijf in italie die met name Africa Twins ombouwd. Daar heb ik al de juiste kappen gevonden, maar ik wacht voor nu nog even mijn bezoek af aan het Dakar team van Honda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan