- Onderwerp starter
- #51
Maarreh, scheelt 't nou een beetje, zo'n Pro-duro? Qua uiterlijk ga ik er zeker op vooruit dacht ik zo, maar geluid vind ik belangrijker!!
HP
Scheelt maar een klein beetje
Wat me wel opviel afgelopen zondag op een dijkje, is dat fietsers hun vingers in de oortjes stoppen tegen de voorbij trekkende herrie
Die Pro_Duro van Laser geeft ook een mooie diepe sound
[me]Phr3ak wordt smorgens vroeg al 3 dorpjes verderop gehoort met het starten van de brommert
[/me]
FF vraagje phr3ak:
Ik maak ff een uitstapje van mijn brik/toer gebiedje waar ik me normaal begeef. Maar jij zegt dat je nogal last van je rug had tijdens het rijden, das nu over dus begrijp ik bij je xrv? kun je min of meer een beetje aanduiden wat er mis was en wat nu goed is?
Zit zelf nl. in een lastig pakket: Heb een div600 en een cb550 voor de lol. Die div blijf ik rugklachten houden en heb nog ongeveer 1 jaar aan behandeling te gaan, u begrijpt allen dat ik graag wil blijven rijden.
Ben benieuwd naar je bevindingen.
nb. alles is mij al aangeraden, BMW, sportmotor noem maar op.
Hier voor reedt ik zelf op een Suzuki SV650S, door de zit houding op deze motorfiets kreeg ik zelf nogal last van me rug, aangezien ik er iedere dag toch een behoorlijk stukje op moet rijden (Apeldoorn <> Hilversum en weer terug). Dat heeft mij doen besluiten om naar een andere motorfiets uit te kijken, en na een proef ritje op die Africa Twin was ik verkocht
Rechtop zittend, met een lekker breed stuur, en redelijk tot goed beschermd door het redelijk hogeruitje op de Africa Twin, man wat een verademing tegenover de twijfelende zit houding op die SV650S, daar was de zit houding altijd iets tussen sportief of tour in, dat is het dus net niet allemaal
Dus zou zeggen, ga eens proef rijden op zo'n Africa Twin, ik denk persoonlijk dat het je het mischien wel zal gaan bevallen