afrijden in Leusden of Bussum? & welke rijscho

Erwinnus

Rookie
2 okt 2004
7
0
Baarn
Op mijn 18e ooit gezakt bij de laatste kans om nog een A-ouwe-stempel te houden. Toen maar voorgenomen pas weer op te gaan zodra ik direct een volledig A kon halen èn geld had voor een motorfiets.

Nu is het dus zo ver :]
Maar ja, waar te beginnen...?

Momenteel woon ik in Baarn. In de buurt kun je dus afrijden in Bussum of Leusden.
Maakt het wat uit? Wie heeft dezelfde keus al eens eerder gemaakt? zou je zeer erkentelijk zijn voor je argumenten :}

En na de keus voor een examenregio natuurlijk nog de keus voor een goede rijschool. Vorige keer ging ik voor extreem billig (een 10-lessen pakket + examen voor een paar honder oud-hollandsche guldens). Nu besef ik me wel dat je het beter in 1x goed kan leren. Daarom ook de keuze om juist in de herfst/winter te gaan lessen O-)

Kortom: welke rijschool in de buurt van Baarn is aan te bevelen? Wil natuurlijk wel in 1x slagen! En op een beetje een representatieve fiets rijden ;)

Alle tips van harte welkom!
 
Bussum -> Jan Ter Beek
Blauwe goed onderhouden er-5bla fietsjes, aardige knmv instructeurs,
leuke balie-dame en de koffie is okee.
Introductie lesje nemen en zelf bedenken of het je bevalt :P
Plus dat Bussum natuurlijk beter rijden is dan leusden :X
Na het halen van mn rijbewijs daar is het me eigenlijk opgevallen
dat ik een hoop extra heb meegekregen aan ervaringen
die vrienden nooit hebben meegemaakt op de rijopleiding ...
ben het zeg maar achteraf steeds meer gaan waarderen.
Ik hoop dat je iets hebt aan het commentaar en succes met lessen. :)

grtz.
Dr.@
 
Laatst bewerkt:
Jan ter Beek!! Zonder twijfel!

Ik heb in Almere gelest bij Jan ter Beek.. dus iedere keer naar het Gooi, kan niets slechts zeggen over de instucteurs van ze..
 
Je kunt ook gaan lessen bij Alert in Bussum, Daar krijg je namelijk rijlessen van anderhalf uur, dat is zeer prettig. De prijs is ook goedkoper dan ter Beek.


MP
 
Terug
Bovenaan Onderaan