afscheid Brag & Boost spirit & co - founder 13-3-2014

Diep, maar dan ook diep triest, hoe sommige reageren in deze topic. Eerst in die andere topic na lopen trappen en nu ook hier vrolijk verder gaan.

Ik kan er met met mijn kop niet bij, hoe sommige levende wezens hier op deze aardbol, zo in elkaar kunnen steken. Echt te gek voor woorden.

Marwan is, om wat voor reden dan ook, te vroeg verongelukt. Ik ben me ervan bewust dat als je met vuur speelt, je je vingers kan verbranden. Dat weten we allemaal wel.
Maar hoe hier sommige gasten reageren, is om te schamen. Waarschijnlijk thuis iets niet mee gekregen in de opvoeding.

Zoals hierboven ook als is aangegeven, lees het gewoon niet, ga anders lekker met jezelf spelen ofzo. Uit dan daar lekker je frustratie.
 
Maar als een automobilist zich zo idioot in het verkeer gedraagt wordt hij massaal toegewenst zich om een boom te vouwen, en als hij dat doet gaan we toch ook niet massaal treintje rijden in het koekblik. :X
 
Maar als een automobilist zich zo idioot in het verkeer gedraagt wordt hij massaal toegewenst zich om een boom te vouwen, en als hij dat doet gaan we toch ook niet massaal treintje rijden in het koekblik. :X

Dus... nou en...?? Deze jongens doen dat wel, hun manier om hun bekende de laatste eer te bewijzen.

Wie is wie om daar iets van te vinden ?

Waar is 'leven en laten leven' gebleven en wanneer is 'laten we er allemaal wat van vinden' daarvoor in de plaats gekomen.



Is er iemand die er echt last van heeft dat zij dat zo doen ? Nee toch ? Wat zijn we dan weer Nederlands aan t zeuren '(
 
Dus... nou en...?? Deze jongens doen dat wel, hun manier om hun bekende de laatste eer te bewijzen.

Wie is wie om daar iets van te vinden ?

Waar is 'leven en laten leven' gebleven en wanneer is 'laten we er allemaal wat van vinden' daarvoor in de plaats gekomen.



Is er iemand die er echt last van heeft dat zij dat zo doen ? Nee toch ? Wat zijn we dan weer Nederlands aan t zeuren '(


:^

Je kan van die club vinden wat je wil maar ze staan er wel voor elkaar, en dat is iets waar een ieder een voorbeeld aan kan nemen.
Er word een beetje teveel gezeikt tegenwoordig.
 
Maar als een automobilist zich zo idioot in het verkeer gedraagt wordt hij massaal toegewenst zich om een boom te vouwen, en als hij dat doet gaan we toch ook niet massaal treintje rijden in het koekblik. :X


En als die automobilist 1 van je vrienden is, praatje er dan nog steeds zo over?
 
:^

Je kan van die club vinden wat je wil maar ze staan er wel voor elkaar, en dat is iets waar een ieder een voorbeeld aan kan nemen.
Er word een beetje teveel gezeikt tegenwoordig.
En zo is het.

Om mr.screwlaars maar weer ff aan te halen, wat voor toegevoegde waarde heeft het voor jou persoonlijk, om na iemamd zijn dood en nadat honderden motorrijders zijn wens vervullen door mee te rijden, nog ff na te trappen door te zeggen dat het een slecht persoon was?
Geniet je daar nou van?

Of moet iedereen die je niet mag aan dr schandpaal, zelfs als ze al dood zijn?
Ik snap je echt voor geen meter
 
Ik denk dat die mongolen die zo dom reageren vroeger gewoon zijn gepest!

Die kerel is dood, honderden gasten laten zijn wens in vervulling gaan, en dan nog zijn er hier randdebielen die topics van jaren terug aanhalen om Marwan in een kwaad daglicht te zetten. Hoe dom en harteloos kun je zijn.

Even voor de duidelijkheid, ik ken niemand maar dan ook niemand van brag&boost. Zelfs Marwan ken ik niet, maar ik heb diep respect voor wat die gasten voor hem hebben gedaan. Dat zegt genoeg over hoe mensen over hem dachten. Denk je nou echt, dat als hij de grootste klootzak was geweest, dat er dan zo'n opkomst was? Ik weet wel zeker van niet.
 
Let wel ik wil niets ten negatieve zeggen over de jongen zelf .
Niemand verdiend zoiets .
Maar ik ben wel degelijk bang dat er een redelijk aantal mensen daar rond rijden die het stoer vinden , van "kijk mij eens , zo gevaarlijk is het wat wij doen ". Showelement ja.
Terwijl ik alleen kan denken aan die ouders van wie de rest van hun leven verpest is .

Misschien moet B&B de youtube filmpjes van de afgelopen jaren maar bundelen en aanbieden aan de ouders, hebben ze tenminste een mooie herinnering aan hun zoon...

Ironisch en triest dat een co-founder van dit stuntclubje het met de dood heeft moeten bekopen, Ik hoop alleen maar dat het nog iets postitiefs oplevert en het een harde les is voor B&B wat voor gevaar het gestunt op de openbare weg voor consequenties kan hebben.

Het zou compleet respectloos zijn als B&B niet de hand in eigen boezem zou steken en er volgende week/maand/jaar weer nieuwe youtubefilmpjes verschijnen dat men fijn op de oude voet verder gaat. Dat zouden de ouders van Marwan vast heel leuk vinden.
 
En zo is het.

Om mr.screwlaars maar weer ff aan te halen, wat voor toegevoegde waarde heeft het voor jou persoonlijk, om na iemamd zijn dood en nadat honderden motorrijders zijn wens vervullen door mee te rijden, nog ff na te trappen door te zeggen dat het een slecht persoon was?
Geniet je daar nou van?

Of moet iedereen die je niet mag aan dr schandpaal, zelfs als ze al dood zijn?
Ik snap je echt voor geen meter

Ik zeg dat het een slecht persoon was? Ik word er juist zo misselijk van hoe geweldig mensen altijd ineens waren als ze er niet meer zijn. Hypocriet gedoe.
 
Ik denk dat die mongolen die zo dom reageren vroeger gewoon zijn gepest!

Die kerel is dood, honderden gasten laten zijn wens in vervulling gaan, en dan nog zijn er hier randdebielen die topics van jaren terug aanhalen om Marwan in een kwaad daglicht te zetten. Hoe dom en harteloos kun je zijn.

Even voor de duidelijkheid, ik ken niemand maar dan ook niemand van brag&boost. Zelfs Marwan ken ik niet, maar ik heb diep respect voor wat die gasten voor hem hebben gedaan. Dat zegt genoeg over hoe mensen over hem dachten. Denk je nou echt, dat als hij de grootste klootzak was geweest, dat er dan zo'n opkomst was? Ik weet wel zeker van niet.



Ben ik niet helemaal mee eens.
Ik kan mij nog wel herinneren dat een straatrover werd doodgereden door het slachtoffer, en daarna bleek het ook een vreselijk aardig gastje te zijn en werd ook een stille tocht gehouden, dit is eenmaal zo.
Daar heb je een club/vereniging voor om saamhorig met elkaar te zijn ;-)
 
Ik denk dat die mongolen die zo dom reageren vroeger gewoon zijn gepest!

Kijk... nou komen we d'r.

Totaal onafhankelijke mensen komen het opnemen voor waar dit topic over gaat en geven aan dat we elkaar moeten respecteren en leef en laat leven.


En dan zelf met zulke reacties komen.
Ja, dat doet t goed :Y

Onbegrip met onbegrip beantwoorden en lekker over en weer schelden. Aan het eind kunnen we het dan vast plotseling goed met elkaar vinden.
 
Ben ik niet helemaal mee eens.
Ik kan mij nog wel herinneren dat een straatrover werd doodgereden door het slachtoffer, en daarna bleek het ook een vreselijk aardig gastje te zijn en werd ook een stille tocht gehouden, dit is eenmaal zo.
Daar heb je een club/vereniging voor om saamhorig met elkaar te zijn ;-)

En minder lang geleden werd er iemand doodgeschoten op een station, die ook plots de meest vredelievende mens ter wereld was.


Het is nu eenmaal zo dat mensen die een persoon na stonden liever het positieve zien, dat het bij sommigen nodig is om dan oogkleppen op te hebben zegt al genoeg. Geheel menselijk trouwens, de uitspraak "over de doden niets dan goeds" bestaat niet zomaar.

Maar dat neemt niet weg dat de manier waarop gerouwd word hier nu plotseling ter discussie staat, terwijl niemand daar last van heeft en dat is op eoa manier toch iets waarover we elkaar te lijf gaan :?
Hallo zeg, waar zijn we dan mee bezig :? |(
 
Is een lifestyle van die jongens en als ze dit willen op deze manier mij best.
Kunnen de amerikanen ook lering uitnemen.
Dit is een probleem van de mensheid, denken we anders, doen we anders dan sturen we er bommenwerpers erop af.
Het enige waar ik een beetje moeite mee heb dat is hun rijstijl op de openbare weg en dat ze onnodig anderen in gevaar kunnen brengen.
Beetje gestunt mag ik graag zien maar doe het op een andere manier net als onze MF stuntrijder.
 
Kunnen we anders gewoon afspreken dat al is het 10x iemand's eigen domme schuld, het desalniettemin knap kløte is als iemand zo aan zo aan zijn einde komt? En dat het ieder z'n goed recht is om de ander de laatste eer te bewijzen, om wat voor beweegreden dan ook, zo lang je daar maar geen anderen mee schaadt?

Ik ken de man niet, ik ken de club niet, ik ben ook qua motorrijden geheel solo (ik houd niet van in groepjes rijden, zeker niet in grote), maar ik voel wel mee met de nabestaanden van de man in kwestie. Ongeacht wat voor vent het bij leven was.

Opeens was er nog zo veel te zeggen.
Opeens was er nog zo veel te vragen.
Opeens is het te laat.
(hiervandaan)
 
Laatst bewerkt:
Goh...hoe zou dat nu komen denk je ? |(

Misschien doordat je echt altijd en overal negatief loopt te doen ?


Blijf aub weg uit topic's waar je alleen maar tegen mensen aan loopt te schoppen, wat je er ook van vind, ik vind het bepaald laag om zo te reageren in een topic als dit.
Lees t dan gewoon niet als t je niet aanstaat.
Er bekruipt me nu toch een wat Kafkaiaans gevoel...
 
zoals ik ook al in motormeuk zei, is er iemand geweest die met die jongen zijn moeder gepraat heeft en gevraagd wat DIE er van vond?
volgens mij is dat een stuk belangrijker dan wat wij er van vinden....
( oh, en met "wij" bedoel ik zowel de brag en boostclub als de piepeltjes die het allemaal niet zo nodig vinden..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan