afscheid Brag & Boost spirit & co - founder 13-3-2014

Ik wil niks af doen aan het verlies van de nabestaande door de dood van deze jongen.

Daarvoor gecondoleerd.


Wat je als Brag & Boost lid wel uit dit topic kan opmaken, is hoe een deel van de forumleden over deze groep denkt. Blijkbaar hebben zij een dusdanig grote moeite met de acties, communicatie en reputatie van jullie als groep dat er zelfs bij het overlijden van 1 van jullie groepleden op een bepaalde manier wordt gereageerd.

Ik vind dit persoonlijk niet het juiste topic om dat aan te kaarten en daar een mening over te geven. Zeker niet rechtstreeks gericht op een persoon welke zichzelf nieteens meer kan verdedigen.

Maar het kan wel door Brag & Boost opgevat worden als een signaal. Wellicht toch iets om eens over na te denken. En in overweging te nemen bij volgende acties.


Iig allemaal veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niks af doen aan het verlies van de nabestaande door de dood van deze jongen.

Daarvoor gecondoleerd.


Wat je als Brag & Boost lid wel uit dit topic kan opmaken, is hoe een groot deel van de forumleden over deze groep denkt. Blijkbaar hebben zij een dusdanig grote moeite met de acties, communicatie en reputatie van jullie als groep dat er zelfs bij het overlijden van 1 van jullie groepleden op een bepaalde manier wordt gereageerd.

Ik vind dit persoonlijk niet het juiste topic om dat aan te kaarten en daar een mening over te geven. Zeker niet rechtstreeks gericht op een persoon welke zichzelf nieteens meer kan verdedigen.

Maar het kan wel door Brag & Boost opgevat worden als een signaal. Wellicht toch iets om eens over na te denken. En in overweging te nemen bij volgende acties.


Iig allemaal veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Ik denk dat dat wel meevalt. Tel ze maar eens: het zijn altijd dezelfden die reageren.
 
There i fixed it for you ;)

Op droeftoeters reageren is al teveel moeite en dat zijn ze imho niet waard, gewoon negeren dus.
Hee, wacht eens even, ik was er ook bij! :o
Mijn reactie ging eigenlijk meer om het overdreven gedoe met de uitvaartstoet.
Ik heb het idee dat sommigen daar bij waren alleen om zichzelf te profileren in plaats van een dode vriend de laatste eer te bewijzen.
 
Hee, wacht eens even, ik was er ook bij! :o
Mijn reactie ging eigenlijk meer om het overdreven gedoe met de uitvaartstoet.
Ik heb het idee dat sommigen daar bij waren alleen om zichzelf te profileren in plaats van een dode vriend de laatste eer te bewijzen.
Oh dat denk ik ook wel hoor maar ik kan me er alleen niet druk om maken. Wel vind ik dat de verkeershinder eigenlijk niet kan, aan de andere kant gebuerd het niet dagelijks dus ....tsja echt erg is het niet.
 
Wij hoeven niemand wat te bewijzen, we rijden graag. En organiseren ook tour-ritjes via onze facebook pagina wie rijdt? voor iedereen.

Wie Rijdt?

Op dit soort dagen zetten wij ons bijna volledig in om het voor anderen mogelijk te maken om met een leuke groep te rijden. Als je een ander niks gunt ben je ook a-sociaal. Leef en laat leven.
 
Wij hoeven niemand wat te bewijzen, we rijden graag. En organiseren ook tour-ritjes via onze facebook pagina wie rijdt? voor iedereen.

Wie Rijdt?

Op dit soort dagen zetten wij ons bijna volledig in om het voor anderen mogelijk te maken om met een leuke groep te rijden. Als je een ander niks gunt ben je ook a-sociaal. Leef en laat leven.

Zo ook eentje wakker hier, damn.
 
Wij hoeven niemand wat te bewijzen, we rijden graag. En organiseren ook tour-ritjes via onze facebook pagina wie rijdt? voor iedereen.

Wie Rijdt?

Op dit soort dagen zetten wij ons bijna volledig in om het voor anderen mogelijk te maken om met een leuke groep te rijden. Als je een ander niks gunt ben je ook a-sociaal. Leef en laat leven.

Kijk, ik vind het enorm treurig hoe het gros hier op MF zich opstelt jegens jullie motorclub. Het is vaak enorm arrogant en zelfingenomen..... Maar...

Als jij nu zelf niet gewoon nadenkt en in een topic over jullie overleden vriend zo'n reactie gaat plaatsen terwijl het enigszins bedaard is omtrent Brag and Boost, en je weet dat dit reacties gaat uitlokken dan ben je gewoon niet snugger bezig en denk ik de volgende keer wel twee keer na voor ik men er op wijs dat zij moeten "leven en laten leven".

Een beetje verstand mag je best gebruiken. Dit is gewoon een gigantisch domme post die in dit topic helemaal niets toevoegt behalve een hoop gedoe opnieuw zal starten.

Lijkt mij dat je dat niet wilt in precies, "dit" topic. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je dit doet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan