afscheid Brag & Boost spirit & co - founder 13-3-2014

Mag ik het wagen deze vertoning toch eigenlijk best wel een heel klein beetje bullshit te vinden?
Als ik dood ga kraait er geen haan naar, terwijl ik meer motor gereden heb dan alle leden van al deze clubs bij elkaar???
 
Deze mensen zijn allemaal vrijwillig gekomen omdat ze iets wilden terugdoen voor deze jongen,deze jongen stond voor iedereen klaar.... aan de opkomst kan precies zien hoe groot zijn hart was en hoeveel vrienden hij had. Een aantal kon niet komen door werk of verplichtingen.
 
Laatst bewerkt:
Deze mensen zijn allemaal vrijwillig gekomen omdat ze iets wilden terugdoen voor deze jongen want deze jongen stond ook voor iedereen klaar.... aan de opkomst kan precies zien hoe groot zijn hart was en hoeveel vrienden hij had. Een aantal kon niet komen door werk of verplichtingen.
Dat begrijp ik, maar zou het showelement hier niet een klein beetje meespelen?
 
Jammer dat ik Marwen niet heb gekend, zeker goede jongen zo te horen..
Mooi afscheid voor Marwen hij is zeker trots op jullie!
 
Let wel ik wil niets ten negatieve zeggen over de jongen zelf .
Niemand verdiend zoiets .
Maar ik ben wel degelijk bang dat er een redelijk aantal mensen daar rond rijden die het stoer vinden , van "kijk mij eens , zo gevaarlijk is het wat wij doen ". Showelement ja.
Terwijl ik alleen kan denken aan die ouders van wie de rest van hun leven verpest is .
 
Mag ik het wagen deze vertoning toch eigenlijk best wel een heel klein beetje bullshit te vinden?
Als ik dood ga kraait er geen haan naar, terwijl ik meer motor gereden heb dan alle leden van al deze clubs bij elkaar???

Oplossing is heel simpel, dan ga je ook lid worden bij zo'n groep motorrijders.
Hier op MF heb je ook bij het overlijden van een forumlid een behoorlijke opkomst van motorrijders. Goed, ze gaan bij MF de snelweg niet stilzetten, maar blijkbaar had de politie en Rijkswaterstaat er geen moeite mee.

Het eerste echte mooie weekend is weer geweest en toch alweer 2 dode motorrijders... -O-
 
Gaarne had ik mijn medeleven betuigd, maar heb ik geen gezichtsboek-account noch de intentie dat ooit een aan te maken.
 
Laatst bewerkt:
Was ook een jongen die zonder blikken of blozen achter gewapende overvallers aanging toen de winkel van zijn ouders werd overvallen.
 
Was ook een jongen die zonder blikken of blozen achter gewapende overvallers aanging toen de winkel van zijn ouders werd overvallen.

Ja, dat zou ongeveer 80% doen van de mensen waarvan de ouders overvallen werden. Zo bijzonder is dat echt niet hoor. Hij wist niet eens of ze bewapend waren, dus je moet ook niet overdrijven.
 
Laatst bewerkt:
Vertaling van brag, EN>NL

to boast.
opscheppen
© K Dictionaries Ltd.

Overige bronnen :

brag - bluffen, opscheppen, pochen, snoeven, snorken, stoffen, zwetsen


:z
 
Mag ik het wagen deze vertoning toch eigenlijk best wel een heel klein beetje bullshit te vinden?
Als ik dood ga kraait er geen haan naar, terwijl ik meer motor gereden heb dan alle leden van al deze clubs bij elkaar???

Goh...hoe zou dat nu komen denk je ? |(

Misschien doordat je echt altijd en overal negatief loopt te doen ?


Blijf aub weg uit topic's waar je alleen maar tegen mensen aan loopt te schoppen, wat je er ook van vind, ik vind het bepaald laag om zo te reageren in een topic als dit.
Lees t dan gewoon niet als t je niet aanstaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan