Afscheid Fastbike

Dat is fijn om te horen... :YDat heb ik er ook van begrepen... :Y
Het hele verhaal zou ik onder een biertje nog eens horen, zoals zovelen verhalen...

Dat heb ik gisteren met één van de agenten zitten doen, onder het genot van een witbiertje verhalen verteld over Lucas :)
 
Zit nog wat PB's terug te lezen... Ik heb laatst m'n MTB weer van nieuwe ketting, tandwielen etc etc voorzien. We kunnen weer gasgeven. Lucas fietste ook...

Van het najaar/de winter zouden we nog gaan MTB'n in het Schoorlse bos... -O-
 
260r412.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb je het gered gisteren op de SRAD ? :)

Ik heb hem met een bijzonder gevoel en de stepjes naar beneden naar zijn ouderlijk huis gereden.
Hoop dat ie heeft meegereden (kon ie zien dat ik zuinig op zijn geliefde sradje ben geweest)
 
vaag dan heb ik dezelfde fietsen gereden als hij, gs 500, gsxr srad, gsxr k1 en hij zei pas nog dat ie mijn nieuwe k6 de shit vond :Y en die waarschijnlijk ook wilde als volgende fiets.

Goede smaak die knaap :P

kwa muziek ook al *O*

Zo hebben we allemaal wel het een en ander dat overeenkomt...

Voor mij was dat de SRAD, allebei een zoon, allebei (motor)agent, allebei zelfde muziek smaak, zelfde film smaak (oa Pulp Fiction, Snatch, 51st State, zijn verplichte kost), dezelfde humor (dat zal wellicht wel door het werk komen. Niet het gevoel, maar de soort...), het wielrennen, Oh en natuurlijk niet spugen in een biertje of op een lekker stuk vleesch van de BBQ....
 
Laatst bewerkt:
Ik had al even op de site gekeken. Hele slideshow gezien, wederom impressive...
 
net wakker... (nacht klus) wat ging dat moeilijk zeg... kon me niet concentreren was helemaal de weg kwijt..

ik voel me egt zwaar klote... ;(

wat is t leven oneerlijk.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan