Afscheid Fastbike

Ik had er graag bij willen zijn ('graag' klinkt wat raar maar oprecht gemeend).
Om een aantal praktische redenen (niet relevant) lukte dat niet maar het is goed hier te kunnen bijlezen. Respectvol, indrukwekkend... dat zijn er woorden die hier telkens terug komen. En zo komt het ook over, ook al was ik er niet bij en moet ik het met de foto's en filmpjes doen.

Hoewel ik Fastbike niet heb gekend en ook niet echt mee in contact mee ben geweest hier zit ik toch regelmatig met een brok in de keel. Prachtig hoe jullie allen hem op zijn laatste reis hebben begeleid, kippenvel....op den duur (na de eerste emoties en verwerking) zal dat - zo stel ik me dat tenminste voor - een mooie herinnering blijven. Zowel voor de familie als voor iedereen die zijn/haar respect heeft getoond tijdens Lucas zijn laatste reis.

Het valt niet mee om de juiste woorden te vinden, het doet me goed dat dit mogelijk is.
Nogmaals alle betrokkenen alle sterkte in de komende tijd. Leef je leven en neem de goede herinneringen mee.

Morgen een rit....de stepjes zulllen naar beneden staan en de gedachten zullen bij Lucas en jullie allen zijn
 
Laatst bewerkt:
bij de mac....
full
 
Ben net weer een beetje opgeknapt na 2 dagen doodziek te zijn en alles te hebben bijgelezen.

Charlie het was goed zo.
Jij moest daar zijn en wij op de andere locatie.

De foto's die voorbij komen zorgen wederom voor wat slikmomenten.
Het was gewoon erg overweldigend voor een ieder denk ik om dit op zo'n manier mee te mogen maken.

Ben ook erg ook blij dat we op zo'n positieve manier zijn betrokken en aan alle kanten worden bedankt voor onze aanwezigheid!
 
Zoals ik foto's zie moet het een prachtig afscheid zijn geweest ik vind het veschrikkelijk te moeten denken als ik posts lees dat ik jou laatste posts lees , gestorven in het harnas . Sterkte voor alle nabestaanden en familie!
 
Zaterdagnacht nog met een collega naar de plek des onheil geweest.
Blijft apart om daar heen te gaan...
 
Waar jij verscheen
scheen de zon met je mee
Geen tijd voor verdriet
Maar elke dag omarmt
En altijd vrolijk
Hoe jij dat voor elkaar kreeg..
.. met oneindig veel moed
Leven is niet fair

Jouw stralende lach, en je mooie gezicht.
Jouw tedere woorden, je onverwoestbaar krachtige wil.
Je hebt je noodlot, steeds het hoofd geboden.
Tot het eind geloofd in jouw idee van geluk.
Jouw idee van geluk.



Mijn hart gaat uit naar familie en vrienden deze dagen. Het zal niet makkelijk zijn, dat zal het waarschijnlijk nooit worden, heb steun aan elkaar. :)
 
Iets meer dan een jaar geleden...

Het heeft vorig jaar zoveel indruk op me gemaakt dat ik me nu herinnerde dat het al meer dan een jaar geleden was.

Een jaar voorbij, voor zijn gezin alle "eerste keren" achter de rug. Pittig...
Hopelijk gaat het goed met ze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan