Afscheid tocht BARTVK

Status
Niet open voor verdere reacties.

mausve

Die hard MF'er
8 aug 2009
366
0
Cuijk
iedereen nogmaals enorm bedankt voor ale reacties.
woensdag zal bart worden begraven,
waarschijnlijk rond 11 uur er is nog niet veel bekend daarover maar ik laat meer weten zodra ik meer weet,

het lijkt mij mooi als jullie op de parkeerplaats van de macdonnalds van cuijk (aan de afrit van de A73) verzamelen ik ben al bezig een aantal vrienden te regelen die jullie daar opvangen en evt uitleg geven hoe het daarna loopt weten we nog niet en dat zal ik jullie vermelden zodra ik het weet maar houd aan dat je ron half 11 op de parkeerplaats bent bij de Mac D's. hoemeer bike's hoe beter want dat is hoe bart het zou willen

bedankt
maurice
 
Tot dan, en sterkte in deze dagen!

Mensen laten we Bart een mooi afscheid geven en, indien mogelijk, KOM!
:W
 
Ik ga kijken of het mogelijk is in verband met tentamens.
Het zou prachtig zijn als er daar een groep motorrijders zal staan ter ere van deze kerel!
 
Hierbij een lijstje met mensen die zéker mee gaan, en die onder voorbehoud:

- Blue_eyes met JW Hijmans achterop
- Vuile Beunkoe
- Rickvf
- Bozzie
- WSX
- abcman
- prutsertje
- R-Demuyt
- The_Dutch_Tickler
- C
- Provenzano
- Harr
- Hans-cbr1000
- ramontjesrad (ovb)
- hondabob (ovb)
- kawa:::berry (ovb)
- GSX-R-nmgn (ovb)
- EchoDelta (ovb)
- senaz1 (ovb)
- gpz_decoy (ovb)
- Drinky (ovb)
- Basta (ovb)

Er is een verzamelmogelijkheid voor de mensen die vanuit Nijmegen samen willen vertrekken richting de Mac Donalds in Cuijk.

We verzamelen om uiterlijk 09:00u bij Tankstation Anac aan de Energieweg 102 te Nijmegen.

Om 09:10u vertrekken wij, mensen die er niet zijn worden verwacht zelf door te rijden naar de Mac.

Tot woensdag :W
 
Laatst bewerkt:
Zoals al gezegd aanwezig. Ik hoop dat het weer ons een beetje goed gezind is en dat er een hoop mensen komen.

Ik ben er ongeacht het weer bij.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben er ook bji.
Waarschijnlijk met een vriend die deze jongen ook kende.

Tot aankomende woensdag.

Groeten
 
Heb met me baas overlegt of ik eventueel een half dagje vrij kan krijgen (ben ik ook niet aan tijd gebonden)

Zal me baas morgen eens bellen of dat het wel of niet kan (top drukte en tot vermaat van ramp 3 zieken :N niet leuk)
 
het is mooi om zo een initiatief te zien,
het is jammer dat het initiatief genomen moet worden.
 
zoals ik aangegeven had, ben aan t rondbellen geweest om van één van mn maatjes een motor te kunnen regelen, aangezien de mijne nog in het meccano proces zit.. normaal gezien motor geregeld, dus dan ben ik erbij.
 
zet mij er ook maar bij (helaas even onder voorbehoud aangezien ik wat moeilijkheden heb op werk).

ik heb inmiddels het adres van de ouders van Bart. Als iemand hier behoefte aan heeft kan ik het nog via PM sturen...
 
iedereen nogmaals enorm bedankt voor ale reacties.
woensdag zal bart worden begraven,
waarschijnlijk rond 11 uur er is nog niet veel bekend daarover maar ik laat meer weten zodra ik meer weet,

het lijkt mij mooi als jullie op de parkeerplaats van de macdonnalds van cuijk (aan de afrit van de A73) verzamelen ik ben al bezig een aantal vrienden te regelen die jullie daar opvangen en evt uitleg geven hoe het daarna loopt weten we nog niet en dat zal ik jullie vermelden zodra ik het weet maar houd aan dat je ron half 11 op de parkeerplaats bent bij de Mac D's. hoemeer bike's hoe beter want dat is hoe bart het zou willen

bedankt
maurice

Ben niet bekend in die regio, kun je aangeven welke afslag dit is?
 
McDonalds Cuijk: McDonald's Cuijk

Even bovenstaande link copy-pasten want de 's wordt niet geaccepteerd en je hebt een google maps plaatje van de lokatie en het adres.

McDonald's
Raamweg 3
5431 NH Cuijk
 
Laatst bewerkt:
McDonalds zie je zo liggen als je de afslag neemt...

Ik hoop dat er veel mensen komen. Alhoewel ik Bart persoonlijk niet gekend heb, kom ik er ook heen voor alle andere overleden motorrijders om er mijn respect te getuigen.
 
Ik heb even een brutale vraag:

Ik zit op woensdagmiddag met school tentamens maar wil graag meerijden. Tot hoe laat zal de afscheid tocht ongeveer duren? Kan iemand daar een indicatie geven?

Bedankt alvast
 
hoi iedereen, het is afslag cuijk vanuit nijmegen de eerste afslag na de maas, na de afslag ga je dan links en dan zie je de mc D's als liggen. vanuit boxmeer is het de laatste afslag voor de maas

staat goed aangegeven afslag cuijk

als je het volgende in maps plakt zie je de locatie waar nik jullie zal opvangen.

51.731693,5.85288

nik is is een vriend van mij en bart en zal met zijn zwarte yamaha Thundercat jullie daar opwachten, ik zorg voor nog een aantal mensen op jullie op te vangen en de route te begeleiden

de uit vaart is om 11 uur dus hou even half 11 verzamelen aan

bedankt nadere info volgd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan