Afscheid tocht BARTVK

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal erg fijn om te lezen dat er zoveel mensen komen,

we moeten een klein beetje de boel aanpassen ik wil jullie vragen om 10 uur in cuijk te zijn we vertrekken iets eerder dan tot nu toe het plan was,
wij vertrekken iets over 10n dus als jullie tussen )9:30 en 10:00 uur zijn op de eerder genoemde plek zal nik jullie opvangen.

nadere info volgt nog van mij of van nik terplaatsen. ook wsx zal de stoet mee begeleiden.

iig zou het super zijn als jullie er dan zijn.
de familie dankt jullie daarvoor alvast dit is hoe Bart het zou willen.

BEDANKT

Zou je ook iets kunnen vertellen over de rest van het programma?
Ik wil absoluut de familie/nabestaanden niet tot last zijn op die dag, die hebben andere zaken aan hun hoofd.
 
hallo allemaal erg fijn om te lezen dat er zoveel mensen komen,

we moeten een klein beetje de boel aanpassen ik wil jullie vragen om 10 uur in cuijk te zijn we vertrekken iets eerder dan tot nu toe het plan was,
wij vertrekken iets over 10n dus als jullie tussen )9:30 en 10:00 uur zijn op de eerder genoemde plek zal nik jullie opvangen.

nadere info volgt nog van mij of van nik terplaatsen. ook wsx zal de stoet mee begeleiden.

iig zou het super zijn als jullie er dan zijn.
de familie dankt jullie daarvoor alvast dit is hoe Bart het zou willen.

BEDANKT


Hoi Mauve, dit soort essentiële informatie kan je het beste (ook) ik de openingspost plaatsen, zodat er één centrale plaats is waar de meest actuele informatie staat.

Wanneer het zoals nu over meerdere pagina's verspreid komt te staan is de kans groot dat men er overheen leest of het niet lees, met alle gevolgen van dien.

M.vr.gr.

Kees
 
Laatst bewerkt:
Zou je ook iets kunnen vertellen over de rest van het programma?
Ik wil absoluut de familie/nabestaanden niet tot last zijn op die dag, die hebben andere zaken aan hun hoofd.

Totaal mee eens :) Kan ons iets meer info gegeven worden over wat er verwacht wordt? Of wij bij de kerk?/crematie?dienst aanwezig verwacht worden, en wanneer het de bedoeling is dat wij de familie met rust laten?

Neem aan dat de familie meer dan genoeg aan hun kop heeft, uit eigen ervaring gaat zo'n dag enorm hard voorbij.
 
Ik heb net nog even contact gehad met Nik, dus ik ben maar even zo vrij om te reageren omdat ik niet weet wanneer Maurice of Nik daar tijd voor heeft.

Even in grote lijnen het programma voor zover nu bekend.

Tussen 9:30 en 10:00 verzamelen bij de MacDonalds Cuijk. Ik ben er met Nik tussen 9:15 en 9:30.

Het zou wel fijn zijn als iedereen er een beetje bijtijds is dus liever half tien dan tien. Dan kunnen we de route etc. nog even doorspreken.

Zoals het er nu naar uitziet begeleiden we de stoet een stuk waarna de rouwwagen ergens nog even stopt en wij door rijden richting kerk om daar de erehaag te vormen. Hier hebben we dan ook nog een kwartier de tijd voor. Daarna begint de dienst.

Ze verwachten dat het behoorlijk druk word dus het is denk ik gepast dat wij buiten blijven zodat familie en naaste voldoende plek in de kerk hebben. Er worden als het goed is wel luidsprekers geplaatst buiten. Uiteraard is het de bedoeling dat er dan ook niemand vertrekt met de motor ivm de herrie.

Tijddens de erehaag is er ook stilte gewenst maar ik geloof dat het wel de bedoeling is dat we flink kabaal maken wanneer we de rouwwagen opwachten in het begin.

Dit alles is natuurlijk even onder voorbehoud maar dit is wat ik vanavond van Nik gehoord heb. Ik zal vragen of Nik of Maurice al deze info ook nog even in de openingspost zet.

Maar zoals gezegd wanneer iedereen er een beetje op tijd is dan kan Nik bij de Macdonalds ook nog wat vragen beantwoorden.
 
Ik moet helaas eveneens afzeggen.
Ik wens iedereen die morgen bij de begravenis aanwezig zal zijn veel sterkte en een veilige thuiskomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan