Afscheid tocht BARTVK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou eventueel wel willen komen, maar een enkele reis zou voor mij al 250 Km zijn,
en dan moet ik ook weer terug.

Ik denk niet dat ik de hele dag vrij kan krijgen.
 
Ik ken hem niet, maar het is "redelijk" in de buurt. Dus ga ff kijken of ik wat kan regelen. Het is nogal topdrukte bij ons dus ga er maar niet vanuit.

In ieder geval allemaal veel sterkte, het is een mooi en indrukwekkend gezicht maar altijd klote als zoiets om wat voor reden dan ook te vroeg nodig is '(
 
ovb kan bij mij weg. Heb aanstaande woensdag vrij genomen dus ben erbij.

Top!

Ik hoop dat er nog wat meer mensen kunnen.

PS. Heb net JWhijmans nog even gesproken maar hij en Rob (putzenecker) verwachten niet dat ze hun rijbewijs op tijd terug hebben. Dus mochten er nog mensen zijn die hun mee achterop kunnen nemen dan hebben die misschien wel interesse.

Ik zou eigenlijk JW oppikken maar ga dat niet redden omdat ik Maurice belooft heb Nik te helpen met het opvangen en de te rijden route.
 
Laatst bewerkt:
Top!

Ik hoop dat er nog wat meer mensen kunnen.

PS. Heb net JWhijmans nog even gesproken maar hij en Rob (putzenecker) verwachten niet dat ze hun rijbewijs op tijd terug hebben. Dus mochten er nog mensen zijn die hun mee achterop kunnen nemen dan hebben die misschien wel interesse.

Ik zou eigenlijk JW oppikken maar ga dat niet redden omdat ik Maurice belooft heb Nik te helpen met het opvangen en de te rijden route.


Ik haal JW wel op (als hij zich gedraagt... :+ ), die woont bij mij om de hoek.
 
Ja, ik ben erbij.
Lijkt me toch een mooi gebaar aan een leeftijdsgenoot die op zo'n ongelukkige manier aan zijn eind is gekomen.....
 
Ik ben er ook bij, helaas zonder bike maar ben er bij!
Ik rijdt met Bleu Eyes mee..
 
Ik moet helaas afzeggen :(
Ik heb tentamens midden op de dag. :(

Iedereen: maak er een eervolle mooie dag van.
 
Kan helaas geen vrij krijgen...

Jongens en misschien ook dames, maak er wat van!!
 
ik kan helaas ook geen vrij krijgen :( het is weer aangifte maand... zorg dat et een mooie dag word mensen!
 
Ik heb de planning om moeten gooien en een dag vrij genomen: Ik zal er zijn!

Edit: Mochten er mensen zijn, die nog een achteropzit plek nodig hebben, laat het dan weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de planning om moeten gooien en een dag vrij genomen: Ik zal er zijn!

Edit: Mochten er mensen zijn, die nog een achteropzit plek nodig hebben, laat het dan weten.

Missschien Putzenecker (Rob).
 
Voor Nijmegen e.o:
Verzamelen bij de anac, energieweg, omstreeks 09.45 - 10.00 uur. FF over 10 rijden we aan zodat we ruim optijd op bestemming aankomen...
Tot dan! :W
 
ik hoor morgen of ik vrij krijg rij vanuit heteren dan naar de anac ,daar sluit ik me bij jullie aan. ken jullie allemaal wel niet maar we doen het voor bart
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal erg fijn om te lezen dat er zoveel mensen komen,

we moeten een klein beetje de boel aanpassen ik wil jullie vragen om 10 uur in cuijk te zijn we vertrekken iets eerder dan tot nu toe het plan was,
wij vertrekken iets over 10n dus als jullie tussen )9:30 en 10:00 uur zijn op de eerder genoemde plek zal nik jullie opvangen.

nadere info volgt nog van mij of van nik terplaatsen. ook wsx zal de stoet mee begeleiden.

iig zou het super zijn als jullie er dan zijn.
de familie dankt jullie daarvoor alvast dit is hoe Bart het zou willen.

BEDANKT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan