Afsluitdijk

Op donderdag 14 februari 2002 20:04 schreef Gertjan het volgende:Was eind vorig jaar buiten de bebouwde kom in de buurt van Leusden. Daar heb je sinds kort ook een heleboel 60 km/h zones ipv gewoon 80 km/h.

En daar stonden ze hoor met een heel team van wel 10 man met meerdere guns en 2 politie motoren.

F*ck!
Daar in die regio \"rijd\" ik heel vaak.
Ze hebben de boel daar al flink verneukt met die bulten en 60 km/h zones.
Gaan ze daar nou ook al staan lazeren. :(
Tussen die bulten door gaat het gas bij mij altijd helemaal los })
Voortaan daar maar eens extra goed opletten.
 
btw
wisten we dat er genoeg brandweerlieden omkomen doordat in een gecrashte wagen de airbags wat later afgaan(terwijl men bezig is het slachtoffer uit de auto aan het halen is).

Klopt. Ik heb gehoord dat de video hiervan er nogal misselijk uitzag (iemand die zijn nek brak omdat de airbag de zijkant van zijn hooft raakte.

Gelukkig is daat weer een oplossing voor gevonden, maar het maakt het allemaal weer omslachtiger.

Nog zoiets leuks: automatische gordelspanners. Die vliegen als een projectiel om je oren als je de deurspijl verkeerd doorknipt.

Overigens is het wel erg leuk om een auto in stukken te knippen etc. 8-)
 
F*ck!
Daar in die regio \"rijd\" ik heel vaak.
Ze hebben de boel daar al flink verneukt met die bulten en 60 km/h zones.
Gaan ze daar nou ook al staan lazeren. :(
Tussen die bulten door gaat het gas bij mij altijd helemaal los })
Voortaan daar maar eens extra goed opletten.

Och die bulten zij niet zo hoog, rijd ik ook vaak. Alleen de eerste bult bij de stoplichten bij Stoutenburg, die is verdomt hoog en moet je even rustig aan doen, maar daarna kan je gewoon met hoge snelheid er overheen. Eventjes het gas ietsje los en dan er weer op. Met m\'n XR hoef ik niet eens gas los te laten op die drempels.

Maar ik heb ze er gelukkig nooit zien laseren....
 
Op donderdag 14 februari 2002 20:04 schreef Gertjan het volgende:Dat je me nooit meer hoort is omdat ik pas vanaf 1 maart weer mag rijden. Zaterdag 2 maart zit weer lekker op de fiets :]

Lekker die verzekering dan ;) Ben blij dat ik al weer aardig wat heb gereden. Maargoed,dan hoor/zie ik je wel weer vanaf 2 maart op de weg ;)
 
Was eind vorig jaar buiten de bebouwde kom in de buurt van Leusden. Daar heb je sinds kort ook een heleboel 60 km/h zones ipv gewoon 80 km/h.

En daar stonden ze hoor met een heel team van wel 10 man met meerdere guns en 2 politie motoren. Ik zag ze in de verte al staan alleen ik dacht dat ze een controle hielden op sluipverkeer, er staan verderop nl. van die borden met alleen bestemmings verkeer.

Ik minder wat vaart om er niet al te hard op ze af te komen, kom dichterbij zie ineens naast een
politie bus een politiemuts met zo\'n gun op staan me richten en toen was het te laat 87 waar je 60 mocht ;(
Weer iets verder wordt ik dus aangehouden en werd het gele briefje uitgeschreven :(

Dat je me nooit meer hoort is omdat ik pas vanaf 1 maart weer mag rijden. Zaterdag 2 maart zit weer lekker op de fiets :]

Kon die muts wel goed richten....
Gaat vrijwel niet op motoren....grote koplamp zeker...of voor de zekerheid een beetje heen en weer op je rijbaan :) .
Moeten ze wel erg goed zijn om een meting te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan